Renard Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Snart har jag IV i min hand! Men tills dess, här är lite frågor: 1. Hur många arkadspel finns det i IV som man kan spela? 2. Kan helikoptrar följa efter en in i tunnlar? (Har läst detta men tvivlar) 3. Kan man se hur folk blir rånade på gatan? 4. Kan man besöka banken innan man rånar den för att se hur det ser ut + planera lite innan? Kommer nog på fler frågor sen, återkommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Har också en fråga. Läste om att om man gick och slog nån sen nästa gång han ser mig igen då skulle han springa iväg stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Snart har jag IV i min hand! Men tills dess, här är lite frågor: 1. Hur många arkadspel finns det i IV som man kan spela? 2. Kan helikoptrar följa efter en in i tunnlar? (Har läst detta men tvivlar) 3. Kan man se hur folk blir rånade på gatan? 4. Kan man besöka banken innan man rånar den för att se hur det ser ut + planera lite innan? Kommer nog på fler frågor sen, återkommer! 1. Ett? Minns inte. 2. Nej. 3. Nej, däremot kan man se poliser jaga rånare, arrestera honom och skicka iväg honom i en polisbil. 4. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Kan man råna banker, Förutom på uppdraget "Three Leaf Clover"? Redigerad 7 november, 2008 av Henkibojj Tänk efter vad som är spoiler och inte. Ett uppdragsnamn säger inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Nice spoiler Men nej, det går inte. Redigerad 5 november, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Nice spoiler Men nej, det går inte. Oj, glömde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Här kommer en till fråga: De här guidade helikopterturerna, sitter det då alltså en guide och berättar saker för en under turen? Tex "And to your left is the Statue of Happiness which was built in..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Här kommer en till fråga: De här guidade helikopterturerna, sitter det då alltså en guide och berättar saker för en under turen? Tex "And to your left is the Statue of Happiness which was built in..." Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Kommer allt extramaterial till 360 att släppas gratis eller kommer man behöva betala för det också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) Kommer allt extramaterial till 360 att släppas gratis eller kommer man behöva betala för det också? Det är efter allt Microsoft, så jag tror att det kommer kosta. 99.9% säker. Nja kanske något extramaterial som är gratis ändå. Men inte allt. Redigerad 6 november, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Kan man råna banker, Förutom på uppdraget"Three Leaf Clover"? Hahaha, din jävla tölp. Hur fan lyckas man spoila ett uppdrag efter en edit och spoilertags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Är det sant att folk börjar gråta och ropa på hjälp om man "plågar" dem genom att skjuta dem i benen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Vet inte om detta blev rätt tråd, men för er som har xbox 360 och inte har den nya dashboard uppdateringen så kontakta mig via PM. Det blir som ett helt annat spel! Grejen är att du kan spara spelet till HDD:n men måste dock har skiva i vid uppstart. Men 360 blir helt tyst, det är ljuvligt. Svårt att förklara i en text hur över exalterad jag är men det är helt sjukt! Allt blir bättre, men människor på gatan, mindre lagg. Inge fördröjningar, bättre bilfärder ALLT<3 Enda nackdelen med nya uppdateringen är att du inte kan koppla upp dig på live förrän den 19:e november då den officiellt släpps, men om ni måste så går det att bara ta bort den nya uppdateringen via inställningarna i 360. Sen har ju dashboarden ett helt nytt utseende också för er som inte vet. Så j*kla mycket bättre Ni får gärna föra vidare denna info i en tråd eller liknande om ni "högre" personen så önskar, så fler kan ta del av detta Peyz / Criille Nej, det blev det inte. Jag flyttar Hahaha, din jävla tölp. Hur fan lyckas man spoila ett uppdrag efter en edit och spoilertags? Sant. Jag editerade, men säg till lite snyggare nästa gång. Är det sant att folk börjar gråta och ropa på hjälp om man "plågar" dem genom att skjuta dem i benen? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Nu en fråga om alkohol: När man druckit sig full, hur lång tid tar det då innan man blir nykter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Nu en fråga om alkohol: När man druckit sig full, hur lång tid tar det då innan man blir nykter? Inte helt säker, men runt 3 min brukar man ramla omkring, sätter du dig i bilen och kör så åker man fast för rattfylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Inte helt säker, men runt 3 min brukar man ramla omkring, sätter du dig i bilen och kör så åker man fast blir du jagad för rattfylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Går det att åka i liften som går längs en av broarna eller måste man leka Karlsson på taket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Går det att åka i liften som går längs en av broarna eller måste man leka Karlsson på taket? Det går. Man kan tyvärr inte kontrollera Niko inne i liften, utan den fungerar likadant som tunnelbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 (redigerad) Det går. Man kan tyvärr inte kontrollera Niko inne i liften, utan den fungerar likadant som tunnelbanan. Går det även att hoppa upp på taket till liften? Nu kom jag på en annan fråga: Kan man "trainsurfa"? Alltså stå på tunnelbanetaket utan att slå i tunnelöppningar som i SA? Redigerad 9 november, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Går det även att hoppa upp på taket till liften? Nu kom jag på en annan fråga: Kan man "trainsurfa"? Alltså stå på tunnelbanetaket utan att slå i tunnelöppningar som i SA? Din första fråga har jag inte svar på, men tvåan vet jag att det inte går. När tåget har åkt ett par meter så ramlar man av, och det gäller även bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts