Arman Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Om ni tror på mig och att GTA San Andreas kommer ut några månader efter Vice City realesen så fråga gärna nåt om spelet. 1. Spelet kommer föreställa San Fransisco CA 2. I spelet kommer det finnas en röd gigantisk bro (som Golden Gate bron i San Fransisco) 3. Spelet kommer utspela sig nånstans mellan 70-2000-talet 4. Stadens klimat kommer att ha sol nästan varje dag 5. Man KANSKE kommer kunna cykla 6. Polisbilarna är typiskt Kalifornien polisbilar (svart-vita). Har ni några övriga frågor om San Andreas så fråga här jag svarar på frågorna varje dag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 va heter din mamma ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 va heter din mamma ? Men ditt söl, smart att dra upp en gammal tråd och så verkar det som om Arman har rätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 det verkra precsis om om arman har gjort spelet : "har ni frågor fråga mig jag vet allt!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Han harväl iofs intemycket rätt mer än att ewn av städerna är SA och att man kan cykla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts