VickeX Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag har sedan ett tag tillbaka bara kunnat spara filer från Photoshop i PSDformatet. Jag kan inte välja PNG, JPEG eller andra bildformat. Jag undrar vad som hänt, och hur jag kan fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Hmm.. Samma sak med save for web? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Hmm.. Samma sak med save for web? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Du laddade hem Photoshop olagligt och crackade skitet, tyvärr så crackade du fel och du använde Photoshop felfritt i 30 dagar, nu har det gått en månad och Photoshop har ställt in sig som Demo, det är därför du inte kan spara. Redigerad 1 november, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Du laddade hem Photoshop olagligt och crackade skitet, tyvärr så crackade du fel och du använde Photoshop felfritt i 30 dagar, nu har det gått en månad och Photoshop har ställt in sig som Demo, det är därför du inte kan spara. Jag har använt Photoshop felfritt i mycket mer än 30 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag har använt Photoshop felfritt i mycket mer än 30 dagar. Hmm, har du gjort nån register rensning under den här eller förra månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Hmm, har du gjort nån register rensning under den här eller förra månaden? Vet inte vad det är, och har inte för mig att jag gjort någonting som handlar om register i eller runt photoshop. Märkte också att jag kan spara som alla format om bilden är 8 bit RGB, mindre format om det är 16 bit RGB och till sist bara dem väldigt få Photoshop-formaten om jag har inställt på 32 bit RGB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stenxx Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Det här beror på formatet du har på bilden. Kör 8bit RGB för vanliga retouche foton eller liknande. Skall du göra visitkort eller whatevah så använd CMYK för tryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts