FerkurZ Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Jag brukar sätta 50 kr på en vanlig långenkupong. Någon "bankrulle" har jag inte direkt utan det jag skriver i bloggen är ofta bara i bloggen . Men i verkligheten så tippar jag la ungefär varannan helg. Dagens tips finns nu att läsa i bloggen okok, hur ofta brukar det du skriver sitta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 2 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 okok, hur ofta brukar det du skriver sitta då? Det beror alldeles på. Flera som ger tips fegar med odds på runt 2.00 sammanlagt!. Jag anser att om man ska ge tips så ska det väl ändå vara någonting som inte en 5åring kan skrapa ihop . Men relativt ofta går tipsen in (o exakt när jag skrev det där gjorde AIK 1-0 ) . Jag brukar vara ganska medveten om hur stor chans det är att ett tips går in. I dagens inlägg pekade jag ut AIK matchen som den riskabla och det verkar ju vara korrekt . Idag verkar det gå helt okey dock. Trelleborg leder, Kalmar leder, Palermo leder, Udinese leder.... men vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 2 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Udinese och Trelleborg tappade sin ledning Som sagt blir det La Liga tippet som får rädda dagen ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Det beror alldeles på. Flera som ger tips fegar med odds på runt 2.00 sammanlagt!. Jag anser att om man ska ge tips så ska det väl ändå vara någonting som inte en 5åring kan skrapa ihop . Men relativt ofta går tipsen in (o exakt när jag skrev det där gjorde AIK 1-0 ) . Jag brukar vara ganska medveten om hur stor chans det är att ett tips går in. I dagens inlägg pekade jag ut AIK matchen som den riskabla och det verkar ju vara korrekt . Idag verkar det gå helt okey dock. Trelleborg leder, Kalmar leder, Palermo leder, Udinese leder.... men vi får se OK, coolt. riktigt coolt Förlåt, det står nog på sidan, men med vilket ombud bettar du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 2 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 OK, coolt. riktigt coolt Förlåt, det står nog på sidan, men med vilket ombud bettar du ? Haha... Coolt vet jag inte men Gick åt he*vete med tipset idag Men man kan ju inte vinna varje dag Spanien tipset lever dock som sagt Svenskaspel äre som gäller just nu. Det finns ju sidor med bättre odds men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Haha... Coolt vet jag inte men Gick åt he*vete med tipset idag Men man kan ju inte vinna varje dag Spanien tipset lever dock som sagt Svenskaspel äre som gäller just nu. Det finns ju sidor med bättre odds men. Jo, coolt är det. att ha sån pass koll på så många lag former osv. och att kunna sätta pengar på det. Fint jag har också ett svs konto, säg till när du har en sure thing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Jag håller på med fotboll, brukar dock inte vinna så stora summor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 3 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Någon som har några tankar inför kvällens matcher? En del svårtippad fotboll och så ishockey där allt kan hända. Tror dock Djurgårn får spö av GBG iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Någon som har några tankar inför kvällens matcher? En del svårtippad fotboll och så ishockey där allt kan hända. Tror dock Djurgårn får spö av GBG iallafall Riktigt svåra matcher... IFK Göteborg lär ju slå DIF. Sen tror jag också att Elfsborg slår Halmstad och att Bajen vinner mot Malmö. Fast jag avstår nog spel helt idag... Inget av lagen i matcherna har väl något att spela för? (Eller Elfsborg som måste vinna båda sina matcher medans Kalmar torskar sin, och så måste dom väl göra typ 11 mål eller nåt?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 3 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Slängde in ett snabbt tips . Om någon har ett svenska spel konto så kan den hinna rygga Slängde in ett snabbt tips . Om någon har ett svenska spel konto så kan den hinna rygga www.metrobloggen.se/tipshornan ..... för den late Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Wohoo! Nytt spelkort ifrån SvenskaSpel. Näe men bara tänkte slänga in att vi som har svenskaspel konto kan ju alltid slänga in varandra som vänner sen när det släpps. Bara för skojs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 4 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Dagens tips uppe.... Blev tight med tiden då metrobloggen levde sitt egna liv Http://www.metrobloggen.se/tipshornan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 5 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Uppdaterad Ingen mer som har någon spelblogg? Eller om kan tipsa om en. Metrobloggen lever sitt egna liv just nu...därav det ganska fula inlägget/texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Bajs Körde en gratis satellit till weekly round 2 (?) en $2k turnering på stars Omaha nl, top 99 fick en biljett. 9392 deltagare. tog bara 4 och en halv timme att nå 99 st... Ingen speciellt bedrift egentligen men ville bara whina på att det kör omaha med nl, omaha ska spelas pot limit. Förlåt föresten, men detta är den enda tråden som har något uns av gamble i sig, så jag tyckte det passa här. Redigerad 5 november, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Bara för att. Lyckades testa Bingo Live på SvenskaSpel.se och jag vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 6 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) Dagens tips första tips publicerade... http://www.metrobloggen.se/tipshornan Plaisir: Nice Hur mycket? Redigerad 6 november, 2008 av Febbos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Dagens tips första tips publicerade... http://www.metrobloggen.se/tipshornan Plaisir: Nice Hur mycket? Alldeles för lite. Satsade 5kr (skulle ju som sagt bara testa) och vann 40kr. Så en vinst på 35kr. Men det är ju alltid något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 7 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 (redigerad) Morgondagens stryktips uppe Http://www.metrobloggen.se/tipshornan Redigerad 7 november, 2008 av Febbos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Fotbollseftermiddag med Febbos hos mig idag. Tippar lången. Wolverhampton - Burnley 1 Sheffield Wednesday - Doncaster 1 Norwitch -Preston 1 Odds: 5,92. Ganska säkert tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 9 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Tipset igår gick inge vidare. Mitt tips hade gått in om inte Leverkursen släppt sin 3-0 ledning ^-^. Några av dagens tips finns nu i bloggen http://www.metrobloggen.se/tipshornan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts