Febbos Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Det finns en fotbollstråd men den här tråden kan man inte riktigt trycka in där. Hur många är ni som brukar tippa? Trav, Fotboll, Hockey o.s.v. Kan det bli mycket bättre en lördagseftermiddag med en bra Premier League match som går samtidigt som man följer plinget i rutan? :mf_doof: Brukar själv hålla mig till stryktipset och lången. Ishockey är alldeles för oförutsägbart och trav är helt enkelt tråkigt . Ta gärna en titt i min blogg där jag ger diverse tips. http://www.metrobloggen.se/tipshornan Och texten som är röd och irriterande till vänster är ingenting jag kan ändra på . Kom gärna med förslag och synpunkter på spelvärda odds! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Det finns en fotbollstråd men den här tråden kan man inte riktigt trycka in där. Hur många är ni som brukar tippa? Trav, Fotboll, Hockey o.s.v. Kan det bli mycket bättre en lördagseftermiddag med en bra Premier League match som går samtidigt som man följer plinget i rutan? :mf_doof: Brukar själv hålla mig till stryktipset och lången. Ishockey är alldeles för oförutsägbart och trav är helt enkelt tråkigt . Ta gärna en titt i min blogg där jag ger diverse tips. http://www.metrobloggen.se/tipshornan Och texten som är röd och irriterande till vänster är ingenting jag kan ändra på . Kom gärna med förslag och synpunkter på spelvärda odds! Jag är inte inne i tippande (hm?) och sånt, men jag vill gärna vara med på sånt. Jag läste lite på din sida, och det verkade faktiskt bra ! Fortsätt så ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Trav är långt ifrån tråkigt, och det är där dom stora pengarna ligger. Det är dock för turbaserat för att man ska få en fet utdelning. Det krävs inte många minuter för att förstå sig på vilka spår som brukar vinna, vilka hästar som är bra osv. Det är dock bara skrällarna som ger pengar och man behöver ett par spikar på dom lågoddsade hästarna. Har man favoriter med i sina rader blir det inga stora pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 31 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 (redigerad) Trav är långt ifrån tråkigt, och det är där dom stora pengarna ligger. Det är dock för turbaserat för att man ska få en fet utdelning. Det krävs inte många minuter för att förstå sig på vilka spår som brukar vinna, vilka hästar som är bra osv. Det är dock bara skrällarna som ger pengar och man behöver ett par spikar på dom lågoddsade hästarna. Har man favoriter med i sina rader blir det inga stora pengar. Förstår hur du menar . Men det känns helt enkelt för turbaserat..... har en häst en dålig dag så är allting kört. Det kan ju dock vara grymt spännande om man se att hästen man tippat på är "neck to neck" med en annan på upploppet . Redigerad 31 oktober, 2008 av Febbos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Dagens tips uppe! http://www.metrobloggen.se/tipshornan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Ser bra ut, ryggar dig på Preston - Southampton och Bilbao - Villareal. Men lägger till Juventus - Roma Roma har på dom 5 senaste matcherna bara vunnit en match och torskat fyra (med en målskillnad på 4-11). Roma saknar också Totti till denna match. Juventus har något bättre form (2 vunna, 1 oavgjord och 2 förluster) och med en Nedved som verkar ha prickat in en formtopp så bör dom vinna. Preston - Southampton 1.75 Athletic Bilbao - Villarreal 2.25 Juventus FC - AS Roma 2.10 Odds: 8.27 (Expekt) Redigerad 1 november, 2008 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Aha, så de finns folk som ägnar sig åt betting. Kanske finns några inbitna pokerspelare också då? Jag håller mig mest till poker å fonder ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Ser bra ut, ryggar dig på Preston - Southampton och Bilbao - Villareal. Men lägger till Juventus - Roma Roma har på dom 5 senaste matcherna bara vunnit en match och torskat fyra (med en målskillnad på 4-11). Roma saknar också Totti till denna match. Juventus har något bättre form (2 vunna, 1 oavgjord och 2 förluster) och med en Nedved som verkar ha prickat in en formtopp så bör dom vinna. Preston - Southampton 1.75 Athletic Bilbao - Villarreal 2.25 Juventus FC - AS Roma 2.10 Odds: 8.27 (Expekt) Får hoppas att de vinner nurå Southhampton är inget vidare lag och på bortaplan så har de bara vunnit en match. Preston har vunnit 5 av 7 matcher hemma. Southhampton har inte vunnit på de 5 senaste eller något sådant så 1an känns bra Aha, så de finns folk som ägnar sig åt betting. Kanske finns några inbitna pokerspelare också då? Jag håller mig mest till poker å fonder ^^ Jorå spelar en del poker. Det var mer förr men . Texas Hold´em är riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Aha, så de finns folk som ägnar sig åt betting. Kanske finns några inbitna pokerspelare också då? Jag håller mig mest till poker å fonder ^^ Jag älskar att spela poker men jag har aldrig spelat seriöst online, så än så länge hänger jag på Facebook varje dag och spelar där. Ska sätta igång med att spela med riktiga pengar på Pokerstars så fort jag har fyllt 18. Om jag spelar med riktiga pengar så blir det att vi är runt sex, sju stycken som lägger 50 kr var och spelar. Det är roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Fan sysslar Preston med? Ledning med 2-0,,,,,,, två snabbt insläppta nu...2-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Fan sysslar Preston med? Ledning med 2-0,,,,,,, två snabbt insläppta nu...2-2 Och nu 2-3... arrgh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Och nu 2-3... arrgh Mycket tråkigt Får la nästan be om ursäkt för att jag fick dig att rygga Men detta var bara ett litet snedsteg... Jag kommer tillbaks ikväll med Europatipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Nu när jag var inne på SvenskaSpel.se för att lämna stryktipset inför helgen så la jag märke till Topptipset. Är det nån som har en aning om hur många rätt ungefär man behöver för att vinna ens den minsta summan. (Helgens stryktips resultat ser ut att vara 7 rätt... BAD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Mycket tråkigt Får la nästan be om ursäkt för att jag fick dig att rygga Men detta var bara ett litet snedsteg... Jag kommer tillbaks ikväll med Europatipset Hehe det är lungt, hade tänkt tippa på dom redan innan jag såg ditt tips. Gick skit på stryktipset också, var länge sen som det gick så här dåligt Redigerad 1 november, 2008 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Nu när jag var inne på SvenskaSpel.se för att lämna stryktipset inför helgen så la jag märke till Topptipset. Är det nån som har en aning om hur många rätt ungefär man behöver för att vinna ens den minsta summan. (Helgens stryktips resultat ser ut att vara 7 rätt... BAD) Det behövs 8 av 8 rätt för att vinna. 8 rätt som gäller om du vill ha pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag har varit på Åby och tippat ett par gånger med farsan, det är ganska kul men inget jag sysslar med särskilt ofta. Brorsan och farsan prickade däremot alla rätt på V75 idag... Synd bara att alla var favoriter, så de vann mindre än vad de satsade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Morgondagens Europatips http://www.metrobloggen.se/tipshornan Kom gärna med synpunkter/kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Nån mod kanske borde byta namn till Bettingtråden eller nått liknande? Känner på mig att det kommer snackas mer än fotboll här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 (redigerad) Morgondagens Europatips http://www.metrobloggen.se/tipshornan Kom gärna med synpunkter/kommentarer Ser faktiskt riktigt bra ut, skrivmässigt dvs, jag har ingen aning om det du skriver stämmer. Hur mycket brukar du sätta på matcherna och hur stor br har du? Redigerad 2 november, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 2 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Ser faktiskt riktigt bra ut, skrivmässigt dvs, jag har ingen aning om det du skriver stämmer. Hur mycket brukar du sätta på matcherna och hur stor br har du? Jag brukar sätta 50 kr på en vanlig långenkupong. Någon "bankrulle" har jag inte direkt utan det jag skriver i bloggen är ofta bara i bloggen . Men i verkligheten så tippar jag la ungefär varannan helg. Dagens tips finns nu att läsa i bloggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts