Gof Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Blir man testad på alla vägmärken också? De vanligaste. Lär dig alla som man inte har någon aning om bara via skylten, typ förbjudet att stanna och parkera-skylten. Allting som du inte får någon aning om via skyltens utseende, för dom kan man lista ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Teorin verkade inte så svår, så jag sköt upp den. Öppnar nu boken - provet är om lite drygt 1½ vecka... wish me luck. Blir något liknande för mig, ska börja cpplugga teori så fort jag slutat på jobbet nästa vecka. Ska bli intressant att se hur snabbt man kan lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 En tjej krockade in i ett garage när jag gjorde halkbanan. Glad att jag var först ut med att köra, för dom som skulle köra efter henne fick vänta i 45 minuter på en ny bil. raur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 En tjej krockade in i ett garage när jag gjorde halkbanan. Glad att jag var först ut med att köra, för dom som skulle köra efter henne fick vänta i 45 minuter på en ny bil. raur Haha! Var det superklantigt gjort eller var det faktiskt en olycka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 Haha! Var det superklantigt gjort eller var det faktiskt en olycka? Ptja, hon hade precis hävt en sladd, svängde för mycket, fick sladd igen och snurrade in i väggen. En blandning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Så ja. Klarade teoriprovet nyss, uppkörning på måndag! NU KÖR VI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Så ja. Klarade teoriprovet nyss, uppkörning på måndag! NU KÖR VI! Det värsta är ur vägen. Du ska nog se att körkortet är ditt inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Så ja. Klarade teoriprovet nyss, uppkörning på måndag! NU KÖR VI! SKRIV EXAKT VILKA FRÅGOR DU HADE NAO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 SKRIV EXAKT VILKA FRÅGOR DU HADE NAO Vid vilken av dessa situationer är det störst risk att du faller för grupptryck? När du... a) skjutsar fyra män i 20-årsåldern skjutsar två kvinnor i 18-årsåldern c) skjutsar din farmor d) skjutsar en medelåldersman och en medelålders-kvinna och en jävla massa miljö och statistik-frågor. : ]]]]]]]]]]]]] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Vid vilken av dessa situationer är det störst risk att du faller för grupptryck? När du... a) skjutsar fyra män i 20-årsåldern skjutsar två kvinnor i 18-årsåldern c) skjutsar din farmor d) skjutsar en medelåldersman och en medelålders-kvinna a? och en jävla massa miljö och statistik-frågor. : ]]]]]]]]]]]]] Men vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 a? Men vafan. Äh, det löser sig. Det var mycket lättare än jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 (redigerad) Kuggade teorin förra veckan, och uppkörningen nyss! Det som gjorde att jag kuggade på uppkörningen va att jag inte kollade för noga efter tåg när jag körde över järnvägskorsningen, parkering utanför linjen, och säkerhetskontroll! Hade ingen aning om hur man får upp motorhuven på en Ford Focus. Redigerad 25 augusti, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 och en jävla massa miljö och statistik-frågor. : ]]]]]]]]]]]]] Jag hade typ inte en enda fråga om sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Men vafan. Du kommer troligtvis inte få samma frågor som Gof fick. Vad jag har hört så finns det tydligen sju olika prov som slumpas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Kuggade teorin förra veckan, och uppkörningen nyss! Det som gjorde att jag kuggade på uppkörningen va att jag inte kollade för noga efter tåg när jag körde över järnvägskorsningen, parkering utanför linjen, och säkerhetskontroll! Hade ingen aning om hur man får upp motorhuven på en Ford Focus. Nu blir jag fan lite nervig. Känns väl lite väl att man måste veta hur varje motorhuv öppnas? Kan förstå att du kuggas på säkerhetskontrollen om du inte visste vad som var vad när du väl fick upp den däremot? Du kommer troligtvis inte få samma frågor som Gof fick. Vad jag har hört så finns det tydligen sju olika prov som slumpas ut. Hoppas fan det. 8 dagar till teoriprov nu. Måste ändå plugga mer, känner mig inte alls redo. Ska köra hardcore med en rumskamrat om någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 (redigerad) Nu blir jag fan lite nervig. Känns väl lite väl att man måste veta hur varje motorhuv öppnas? Kan förstå att du kuggas på säkerhetskontrollen om du inte visste vad som var vad när du väl fick upp den däremot? Hoppas fan det. 8 dagar till teoriprov nu. Måste ändå plugga mer, känner mig inte alls redo. Ska köra hardcore med en rumskamrat om någon dag. Haha, nej, jag fick verkligen inte upp den! Hade aldrig varit närheten av en sådan bil förr. Van med att dra i en spak inne i bilen jag, men på Ford Focus skulle man tydligen ta med nyckeln ut och trycka upp Ford märket och grejs, hade inte jag någon aning om. Så jag kunde inte kolla vätskorna, eftersom jag inte fick upp huven som sagt! Redigerad 25 augusti, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 (redigerad) Motorhuven ingick inte i min säkerhetskontroll alls. Det jag behövde göra vad att se till så att sätet var komfortabelt inställt, alla lampor fungerade som de skulle, att det gick att bromsa etc. Redigerad 25 augusti, 2010 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Hoppas fan det. Det är jag ganska säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Kuggade teorin förra veckan, och uppkörningen nyss! Det som gjorde att jag kuggade på uppkörningen va att jag inte kollade för noga efter tåg när jag körde över järnvägskorsningen, parkering utanför linjen, och säkerhetskontroll! Hade ingen aning om hur man får upp motorhuven på en Ford Focus. Jag gissar att du hade klarat dig om du hade fixat de två första sakerna. Riktigt svinigt det där med motorhuven, de kan ju inte förvänta sig att man ska kunna det i en helt okänd bil? Du tar det nästa gång! Jag hade typ inte en enda fråga om sånt Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Motorhuven ingick inte i min säkerhetskontroll alls. Det jag behövde göra vad att se till så att sätet var komfortabelt inställt, alla lampor fungerade som de skulle, att det gick att bromsa etc. På samma sätt som att de inte prövar ALLT under uppkörningen så gör de inte hela säkerhetskontrollen har jag förstått. Vissa får göra en invändes kontroll, vissa får kolla motorhuv och vissa får kolla lampor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts