Jump to content

Bilkörning och körkortssnack


Kebab
 Share

Recommended Posts

SKRIV EXAKT VILKA FRÅGOR DU HADE NAO

Vid vilken av dessa situationer är det störst risk att du faller för grupptryck?

När du...

a) skjutsar fyra män i 20-årsåldern

:huh: skjutsar två kvinnor i 18-årsåldern

c) skjutsar din farmor

d) skjutsar en medelåldersman och en medelålders-kvinna

och en jävla massa miljö och statistik-frågor. : ]]]]]]]]]]]]]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vid vilken av dessa situationer är det störst risk att du faller för grupptryck?

När du...

a) skjutsar fyra män i 20-årsåldern

:P skjutsar två kvinnor i 18-årsåldern

c) skjutsar din farmor

d) skjutsar en medelåldersman och en medelålders-kvinna

a?

och en jävla massa miljö och statistik-frågor. : ]]]]]]]]]]]]]

Men vafan. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kuggade teorin förra veckan, och uppkörningen nyss! :P

Det som gjorde att jag kuggade på uppkörningen va att jag inte kollade för noga efter tåg när jag körde över järnvägskorsningen, parkering utanför linjen, och säkerhetskontroll! ^_^ Hade ingen aning om hur man får upp motorhuven på en Ford Focus. :huh:

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kuggade teorin förra veckan, och uppkörningen nyss! :P

Det som gjorde att jag kuggade på uppkörningen va att jag inte kollade för noga efter tåg när jag körde över järnvägskorsningen, parkering utanför linjen, och säkerhetskontroll! ^_^ Hade ingen aning om hur man får upp motorhuven på en Ford Focus. :huh:

Nu blir jag fan lite nervig. Känns väl lite väl att man måste veta hur varje motorhuv öppnas? Kan förstå att du kuggas på säkerhetskontrollen om du inte visste vad som var vad när du väl fick upp den däremot?

Du kommer troligtvis inte få samma frågor som Gof fick. Vad jag har hört så finns det tydligen sju olika prov som slumpas ut.

Hoppas fan det. 8 dagar till teoriprov nu. Måste ändå plugga mer, känner mig inte alls redo. Ska köra hardcore med en rumskamrat om någon dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu blir jag fan lite nervig. Känns väl lite väl att man måste veta hur varje motorhuv öppnas? Kan förstå att du kuggas på säkerhetskontrollen om du inte visste vad som var vad när du väl fick upp den däremot?

Hoppas fan det. 8 dagar till teoriprov nu. Måste ändå plugga mer, känner mig inte alls redo. Ska köra hardcore med en rumskamrat om någon dag.

Haha, nej, jag fick verkligen inte upp den! :P Hade aldrig varit närheten av en sådan bil förr. Van med att dra i en spak inne i bilen jag, men på Ford Focus skulle man tydligen ta med nyckeln ut och trycka upp Ford märket och grejs, hade inte jag någon aning om. :huh: Så jag kunde inte kolla vätskorna, eftersom jag inte fick upp huven som sagt! ^_^

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kuggade teorin förra veckan, och uppkörningen nyss! :P

Det som gjorde att jag kuggade på uppkörningen va att jag inte kollade för noga efter tåg när jag körde över järnvägskorsningen, parkering utanför linjen, och säkerhetskontroll! ^_^ Hade ingen aning om hur man får upp motorhuven på en Ford Focus. :huh:

Jag gissar att du hade klarat dig om du hade fixat de två första sakerna. Riktigt svinigt det där med motorhuven, de kan ju inte förvänta sig att man ska kunna det i en helt okänd bil?

Du tar det nästa gång!

Jag hade typ inte en enda fråga om sånt :o

Inte jag heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Motorhuven ingick inte i min säkerhetskontroll alls. Det jag behövde göra vad att se till så att sätet var komfortabelt inställt, alla lampor fungerade som de skulle, att det gick att bromsa etc.

På samma sätt som att de inte prövar ALLT under uppkörningen så gör de inte hela säkerhetskontrollen har jag förstått. Vissa får göra en invändes kontroll, vissa får kolla motorhuv och vissa får kolla lampor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...