Jump to content

Bilkörning och körkortssnack


Kebab
 Share

Recommended Posts

Illousion vet inte hur ofta du kollar i tråden fråga forumiten eller vad den tråden heter så kan ställa frågan här.

Var du i Västerås idag? Och åkte i en svart bil och hoppade ut från bilen vid en busshåll plats? Gick uppåt mot donken inne i stan? Om inte du gick till Godislandet där. Vet inte om det var du men kan fråga. Tänkte skrika ditt namn men visste inte om det var du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Illousion vet inte hur ofta du kollar i tråden fråga forumiten eller vad den tråden heter så kan ställa frågan här.

Var du i Västerås idag? Och åkte i en svart bil och hoppade ut från bilen vid en busshåll plats? Gick uppåt mot donken inne i stan? Om inte du gick till Godislandet där. Vet inte om det var du men kan fråga. Tänkte skrika ditt namn men visste inte om det var du.

Nope, åker imorgon med ett par polare. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halkan var skitrolig. Skulle inte ha något emot att göra den fler gånger om den inte kostade så löjligt mycket. :doh:

Samma här, grymt skoj!

-----

Hade mitt första möte med älg på vägen inatt. Man får sig en tankeställare när man ser hur äckligt stora de faktiskt är!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Ska skriva teoriprovet om ca 13 timmar, pirrigt!

Good luck man! Bilköp planerat? -_-

--

Övningskörde med våran Ford idag. Så rullar vi upp till lokala ICA och parkerar, och just som jag går ut genom dörren så frågar en man;

"Är det inte automat i den där?" Jo det är det, svarar jag. "Men ska du inte köra upp med manuell?" Jo självklart, men just nu har vi ingen bil med manuell som är körbar.

Det påminde mig om hur länge sedan det var man körde en bil med manuell, jäkla Volvo Amazon och inte vara roadworthy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...