Illousion Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Har nog att göra med att det inte blir någon mjuk start. Dessutom finns ju risken att den tjuvstannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Sedan går det väl ganska långsamt att accelerera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Illousion vet inte hur ofta du kollar i tråden fråga forumiten eller vad den tråden heter så kan ställa frågan här. Var du i Västerås idag? Och åkte i en svart bil och hoppade ut från bilen vid en busshåll plats? Gick uppåt mot donken inne i stan? Om inte du gick till Godislandet där. Vet inte om det var du men kan fråga. Tänkte skrika ditt namn men visste inte om det var du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Illousion vet inte hur ofta du kollar i tråden fråga forumiten eller vad den tråden heter så kan ställa frågan här. Var du i Västerås idag? Och åkte i en svart bil och hoppade ut från bilen vid en busshåll plats? Gick uppåt mot donken inne i stan? Om inte du gick till Godislandet där. Vet inte om det var du men kan fråga. Tänkte skrika ditt namn men visste inte om det var du. Nope, åker imorgon med ett par polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Nope, åker imorgon med ett par polare. Ah då var det inte du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Halkan var skitrolig. Skulle inte ha något emot att göra den fler gånger om den inte kostade så löjligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Halkan var skitrolig. Skulle inte ha något emot att göra den fler gånger om den inte kostade så löjligt mycket. Det bästa var när man fick sitta i bilen själv, vilken känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Halkan var skitrolig. Skulle inte ha något emot att göra den fler gånger om den inte kostade så löjligt mycket. Samma här, grymt skoj! ----- Hade mitt första möte med älg på vägen inatt. Man får sig en tankeställare när man ser hur äckligt stora de faktiskt är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 Det bästa var när man fick sitta i bilen själv, vilken känsla! Det fick vi göra direkt från början. Satt i bilen själv hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Bah, fick första p-bötern idag. 600:- för att ha parkerat på besöksparkeringen. Surt, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Bah, fick första p-bötern idag. 600:- för att ha parkerat på besöksparkeringen. Surt, men men. Fick en lapp när jag gjorde samma sak förut, inplastad och allt. "Nästa gång kontaktar vi fastighetsägaren", höll på att skratta skiten ur mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Ska skriva teoriprovet om ca 13 timmar, pirrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Ska skriva teoriprovet om ca 13 timmar, pirrigt! Good luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Ska skriva teoriprovet om ca 13 timmar, pirrigt! Good luck man! Bilköp planerat? -- Övningskörde med våran Ford idag. Så rullar vi upp till lokala ICA och parkerar, och just som jag går ut genom dörren så frågar en man; "Är det inte automat i den där?" Jo det är det, svarar jag. "Men ska du inte köra upp med manuell?" Jo självklart, men just nu har vi ingen bil med manuell som är körbar. Det påminde mig om hur länge sedan det var man körde en bil med manuell, jäkla Volvo Amazon och inte vara roadworthy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Påbörjar min tre veckor långa intensivutbildning om en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Hahah fan, teorin är på torsdag! Jag läste det som 27:nde, aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Bilbrand. Check. Bärgningsbil. Check. Bromspedalen går i botten. Check. Åka bil baklänges på en flakbärgare. Check. Angenäm upplevelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Uppkörning den 19e. TAGGA :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Min absolut första körlektion idag, och första gången jag någonsin sitter bakom ratten på en bil! Nervös? Japp! Men om allt går som planerat så har jag körkortet någon gång nästa månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Min absolut första körlektion idag, och första gången jag någonsin sitter bakom ratten på en bil! Nervös? Japp! Men om allt går som planerat så har jag körkortet någon gång nästa månad Hur många lektioner planerar du att ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts