Halo Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Har köpt mig min första bil, måste säga att det kändes ganska wierd. Att ta körkort tyckte jag inte kändes så konstigt men att sätta sig i en bil för första gången som är nes egen var en underlig men oerhört skön känsla. Det är ingen skönhet direkt men den är perfekt som pendlingsbil till jobbet. Opel Vectra från 92 automat dock . Blir att byta upp sig till nästa sommar men just nu är jag helnöjd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 (redigerad) Bild? Ord of advice, tvätta den ofta. Opel rostar. Mycket gärna. Redigerad 27 juni, 2010 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Bild? Ord of advice, tvätta den ofta. Opel rostar. Mycket gärna. Ska bara ta en bild så kan jag slänga upp en på gamla bettan sen. Jo det är lite rost på den redan nu faktiskt men ska tänka på det och försöka tvätta så ofta jag kan (kanske brukar låta så i början, vad vet jag ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Det här är en stor anledning varför Jag gillar amerikanska bilar. Låter bilden tala för sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Att bakdelen ser ut som en smiley...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Att bakdelen ser ut som en smiley...? Now that You mention it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Fick hjälp av en kompis att sätta in lite bättre ljud i min bil nu. De som satt i förut var original-saab-högtalare från 94. Satte in tv nya (bättre begagnade) 6x9'or bakom baksätet, så nu låter det bättre i alla fall! Var nyss iväg och såg hur det gick för en annan kompis att sätta in nytt ljud i sin, och han slog på stort med slutsteg, baslåda och diverse andra komponenter. Men bra lät det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Hur mycket kostar Teori + Uppkörningen privat? (inte via Trafikskolan.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Hyra av bil + uppkörningsprov: 700:- Teoriprov: 220:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Jag kan inte säga något annat än att körkort är det absolut bästa som har hänt mig i mitt liv!! Fy tusan vad kul det kan vara men SJUKT dyrt med bensin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Så jädrans gött att kunna leecha av farsans bensinkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 min corolla ifrån 91 fuskar och snor luft. ÄR det nån som vet om en corolla ifrån 94 är bättre än dom ifrån 96, känns nästan så. hmm hmm, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 (redigerad) Hyra av bil + uppkörningsprov: 700:- Teoriprov: 220:- hyra av bil +(!!?) uppkörning? så billigt? Bara min uppkörning gick på 700 här Redigerad 4 juli, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 hyra av bil +(!!?) uppkörning? så billigt? Bara min uppkörning gick på 700 här Norrland vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Lektion och häfte och skit på tisdag, halkkörning onsdag morgon, sedan riskettan om några veckor och sedan är det dags att boka in teori och uppkörning... Och här sitter jag och orkar inte plugga teori! Jag var minst orolig för teori förut och nu känner jag mig helt plötsligt mest orolig. Så jävla tråkigt att plugga, och jag har inte ens kommit halvvägs. Kan inte alls många skyltar t e x och jag minns aldrig smådetaljer som vilken vikt som skiljer lätt/tung lastbil eller skillnaden mellan tjänstevikt/bruttovikt och alla de där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 (redigerad) Vet inte om detta är rätt tråd att ta det i men go ahead. Imorn så drar Power Meet igång som vanligt varje år tänkte höra vilka kommer och besöker Västerås under Power meet som börjar imorn och sluta på söndag. Ska försöka ut och ta bilder med min dåliga mobil kamera och lägga ut här sen. Edit: Kan även tillägga att det blir familjen åker ut med våran Chevy Astro 89:a den ser ungifär ut såhär http://img715.imageshack.us/img715/6967/91124171990107480.th.jpg Redigerad 7 juli, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Vilken fitta trafikskolan är, mjölkar en på pengar. Har bokat in teori (27 juli) och uppkörning (10 augusti). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 (redigerad) Vet inte om detta är rätt tråd att ta det i men go ahead. Imorn så drar Power Meet igång som vanligt varje år tänkte höra vilka kommer och besöker Västerås under Power meet som börjar imorn och sluta på söndag. Ska försöka ut och ta bilder med min dåliga mobil kamera och lägga ut här sen. Edit: Kan även tillägga att det blir familjen åker ut med våran Chevy Astro 89:a den ser ungifär ut såhär http://img715.imageshack.us/img715/6967/91124171990107480.th.jpg Jag ska dit, åker våran Ford. Vi hade också en Astro en gång i tiden, dock bara i tre veckor. http://img813.imageshack.us/img813/671/21594782.jpg Och nej GTASajten, jag är ingen raggare. Jag gillar bara äldre amerikanska bilar. Redigerad 7 juli, 2010 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 (redigerad) Okej då kanske vi ses då . Dock vet jag inte när vi ska åka om i ska åka ut imorn eller på fredag. Eftersom det brukar va mer saker på fredagen. Redigerad 7 juli, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 På min senaste körlektion så blev min lärare sur som fan för att jag inte gav grundgas, utan bara släpper kopplingen tills bilen börjar rulla, sen gasar. Tydligen ska man inte göra så, men jag glömde bort att fråga varför. Någon som kan berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts