Wu Zi Mu Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Jag har uppkörning inom en snar framtid (före årsskiftet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 -Men Curly, vad är det för nyckel du har liggande på skrivbordet? -Den är till en Chevrolet! -Jaså, vadå för någon? -En sån här SUV. -Vad sitter det för motor i den då? -En V8 på 6 liter och 395 hk Så idag... är man lite glad. Hugger till ganska bra i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 -Men Curly, vad är det för nyckel du har liggande på skrivbordet? -Den är till en Chevrolet! -Jaså, vadå för någon? -En sån här SUV. -Vad sitter det för motor i den då? -En V8 på 6 liter och 395 hk Så idag... är man lite glad. Hugger till ganska bra i magen. Oooh, får vi bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 -Men Curly, vad är det för nyckel du har liggande på skrivbordet? -Den är till en Chevrolet! -Jaså, vadå för någon? -En sån här SUV. -Vad sitter det för motor i den då? -En V8 på 6 liter och 395 hk Så idag... är man lite glad. Hugger till ganska bra i magen. Fucking rights, grattis man! -- Kan inte direkt tävla med Curly, men idag inhandlades ny familjebil. En Ford Crown Victoria från 1988. All jävla lyx man kan önska sig, klimatanläggning, servostyrning, elspeglar, elstolar, and the beat goes on. V8 på 5 liter med insprutning. Mullrar på härligt kan jag meddela. Man åker som en gud, bekvämaste bil jag någonsin åkt i. Drar ingen bensin heller, snittade en liter milen motorväg och 1.2 inne i stan, fucking ingenting asså. Mobilbilder, excuse 'em. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Fin bil du har där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 (redigerad) Vilken motor, vilket ljud. Vid 4000 rpm kom jag i byxorna. Usch för blixthalkan och mörkret. Hoppas partymänniskorna på stan uppskattade min omogenhet (läs: bilens ljud) när jag tryckte på. Bilen är en Chevrolet Trailblazer SS (6L V8 på 395 hk för den som inte orkar bläddra upp). Riktigt dålig bild, men men. http://pici.se/pictures/hHthyLuhH.jpg Vill inte lämna tillbaka, vill inte lämna tillbaka, vill inte lämna tillbaka... Edit: Fan kom kursiv-taggarna ifrån? Redigerad 13 december, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Vilken motor, vilket ljud. Vid 4000 rpm kom jag i byxorna. Usch för blixthalkan och mörkret. Hoppas partymänniskorna på stan uppskattade min omogenhet (läs: bilens ljud) när jag tryckte på. Bilen är en Chevrolet Trailblazer SS (6L V8 på 395 hk för den som inte orkar bläddra upp). Riktigt dålig bild, men men. Vill inte lämna tillbaka, vill inte lämna tillbaka, vill inte lämna tillbaka... Edit: Fan kom kursiv-taggarna ifrån? Lämna tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Lämna tillbaka? Det är min farbrors, jag har inte riktigt ekonomin för att köpa en sån där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Fucking rights, grattis man! -- Kan inte direkt tävla med Curly, men idag inhandlades ny familjebil. En Ford Crown Victoria från 1988. All jävla lyx man kan önska sig, klimatanläggning, servostyrning, elspeglar, elstolar, and the beat goes on. V8 på 5 liter med insprutning. Mullrar på härligt kan jag meddela. Man åker som en gud, bekvämaste bil jag någonsin åkt i. Drar ingen bensin heller, snittade en liter milen motorväg och 1.2 inne i stan, fucking ingenting asså. Fy fan vilken snygg bil!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Det är min farbrors, jag har inte riktigt ekonomin för att köpa en sån där. Åh fan. Njut så länge det varar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Fy fan vilken snygg bil!!! Thanks man! -- Lite kass video jag gjorde, turn up the sound a bit. And sum moar pics. What a car! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Thanks man! -- Lite kass video jag gjorde, turn up the sound a bit. And sum moar pics. What a car! Helt jävla underbar! Hur mycket gav du/ni för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Helt jävla underbar! Hur mycket gav du/ni för den? 39000SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Från och med idag 12:05 så var det färdigt! Så nu kommer en sån här bil glida på våra vägar rätt mycket i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Från och med idag 12:05 så var det färdigt! Så nu kommer en sån här bil glida på våra vägar rätt mycket i framtiden Tjockt naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Från och med idag 12:05 så var det färdigt! Så nu kommer en sån här bil glida på våra vägar rätt mycket i framtiden Faktiskt nice för att vara eurocrap. Nej, men den var faktiskt nice, motor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Faktiskt nice för att vara eurocrap. Nej, men den var faktiskt nice, motor? V6a. Och för att ta sig fram här i norr så har man så klart fyrhjulsdrift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 (redigerad) V6a. Och för att ta sig fram här i norr så har man så klart fyrhjulsdrift. Det är väl cirka 150-160HK i Passatsexorna? -- Jag filmar som en krycka, men blev requestad så. http://www.youtube.com/watch?v=oMVrljZB2bk Och jag pratar engelska (med min underbara röst ) därför att en amerikan bad om videon. Redigerad 15 december, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Och jag pratar engelska (med min underbara röst ) därför att en amerikan bad om videon. Hah. Shit vilken amerikanska du har! Nog för att det är förståeligt med tanke på all din uppvisade kärlek till landet, men jag blev förvånad av att det lät så naturligt för dig. Har du bott där borta, i landet i väst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Hah. Shit vilken amerikanska du har! Nog för att det är förståeligt med tanke på all din uppvisade kärlek till landet, men jag blev förvånad av att det lät så naturligt för dig. Har du bott där borta, i landet i väst? Wow, thanks! Och yeah, om det ändå var så väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts