SilentViper Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Om nån är intresserad av att se bilder från Västerås bilträff så lägger jag upp dem om intresset finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Om nån är intresserad av att se bilder från Västerås bilträff så lägger jag upp dem om intresset finns. Behöver du fråga?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/SH100183.jpg http://upl.gizgiz.nu/files/SH100196.jpg Missade olyckan med några sekunder, såg bilar tvärnita framför mig, när jag ser lastbilen så håller föraren på att kräla ut ur framrutan. Tydligen klarade han sig ganska bra, kunde gå runt, brandbilen kom efter kanske 3 minuter och ambulanserna efter ~5. Troligen hade han för hög fart i rondellen och tippade över katapew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Det känns najs att höra "när jag åker med folk som nyss har tagit körkort brukar jag alltid vara lite skraj men när du kör känner jag mig alltid trygg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Böt nyss Cylinderlocks packiningen, hoppas det slutar läcka olja nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Handledarkursen avklarad, nu får det gärna bli den 6:e November bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Helt sjukt vad nöjd man känner sig av att få köra några mils motorväg. Fan, innan dess var det nog flera månader sedan jag körde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Trea, jag har också varit nära att kapa en älg. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1097702 Snarare älgen som var nära på att kapa dig. Jag vet inte om du sett hur en bil som krockat med en älg ser ut. I vilket fall som helst så ta en titt på den här bilden så kanske du inser hur illa det kunde slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Snarare älgen som var nära på att kapa dig. Jag vet inte om du sett hur en bil som krockat med en älg ser ut. I vilket fall som helst så ta en titt på den här bilden så kanske du inser hur illa det kunde slutat. Kapa är i det här fallet synonymt med att krocka med den. Att man utan mängder med tur inte kommer ur en kollision med en fullvuxen älg helt skadefri är det nog ingen med körkort som inte förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Värre med vildsvin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 (redigerad) Värre med vildsvin! Varför är det värre? Den kollisionen är ju mer jämförbar med att krocka med en annan bil, vilket är vad bilarna byggs för att "klara av" så bra som möjligt? Redigerad 12 oktober, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Varför är det värre? Den kollisionen är ju mer jämförbar med att krocka med en annan bil, vilket är vad bilarna byggs för att "klara av" så bra som möjligt? mer som att krocka med en 2 meter hög sten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Teoriprov om 40 min.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 mer som att krocka med en 2 meter hög sten! Bortsett ifrån att de blir ~1 meter höga. Älgen åker ofta* upp på bilen (vindrutan), vilket det är mindre chans att ett vildsvin gör. Dessutom är älgen betydligt tyngre. *Ingenting jag vet, men älgens utseende och personers berättelser tyder på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Värre med vildsvin! Nja, tveksamt. Kan nog tänka mig att köra på ett vildsvin är som att köra på en väldigt stor grävling. En älg är som att åka under ett lastbilssläp. Kinda. Inget jag har varit med om och inget jag vill vara med om för den delen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Teoriprov om 40 min.... Klarade det! Fuck yeah! 61/70 56 för godkänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Nja, tveksamt. Kan nog tänka mig att köra på ett vildsvin är som att köra på en väldigt stor grävling. En älg är som att åka under ett lastbilssläp. Kinda. Inget jag har varit med om och inget jag vill vara med om för den delen heller. Så vitt jag hört och läst så är vildsvin betydligt värre att krocka med än älgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Klarade det! Fuck yeah! 61/70 56 för godkänt Gratulationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Så vitt jag hört och läst så är vildsvin betydligt värre att krocka med än älgar. Nä. Det är farligare att krocka med en Älg. Det är dock mycket större risk ATT man krockar med ett vildsvin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Det är dyrare att krocka med vildsvin iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts