Mathias Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 V70 kan vara kul. Även om dom driver i fel ände. Väldigt sköna bilar, och sätena är som vanligt i Volvo - Bland dom skönaste som finns. Om inte dom skönaste. Vilken motor vart det? 2.4 diseln, 175 hk tror jag det är. Tyvärr automat, men hyfsat skön att köra ändå. Är typ den 7-8'e V70'n jag kör och måste säga att jag börjar gilla den nya modellen, även om de kunde gjort panel och knappar lite snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 2.4 diseln, 175 hk tror jag det är. Tyvärr automat, men hyfsat skön att köra ändå. Är typ den 7-8'e V70'n jag kör och måste säga att jag börjar gilla den nya modellen, även om de kunde gjort panel och knappar lite snyggare. Så stora bilar ska ju vara automat. Jag tycker att Volvo har lyckats bra med den nya modellen. Visst är den inte jättetuff utanpå, utan lite okej styling, men interören är både mysig och ombonad. Hur kan det komma sig att du har kört så många V70s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 (redigerad) Så stora bilar ska ju vara automat. Jag tycker att Volvo har lyckats bra med den nya modellen. Visst är den inte jättetuff utanpå, utan lite okej styling, men interören är både mysig och ombonad. Hur kan det komma sig att du har kört så många V70s? Det tycker jag icke! När jag kör bil vill jag göra det med allt vad det innebär, hatar bilar med för mycket finesser och inte minst att "slippa" växla. Farsan är inne på sin 3'e och har hyrt en, sedan har han 3 jobbarkompisar med V70 som jag har lånat. (Har kört dagsturer i stan med en av de och ~80 mil vardera med de andra två, så inte bara provkört). 7 blev det Redigerad 29 september, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 (redigerad) Jag vill ha. http://www.blocket.se/alvsborg/Buick_Skyla...m?ca=11&w=3 Suger att vi inte har plats -- Övningskörningskurs 10:e Oktober, nice att ha det avklarat. Någon som vet om man kan skicka in papprena innan man fyllt 16? Bara att sicka in! Edit: för att snoka in lite på automat! Körde en lastbil med automat förra veckan, RIKTIGT mysigt! lyxigt och bekvämt, dock föredrar jag fortfarande ranche(?) Lådor. MEN ska man ha automat så ska man jobba med det, alltså köra taxi/buss/lastbil, arnars är det bara tråkigt enligt mig! Redigerad 29 september, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 29 September - idag. 11 Oktober - Teoriprov. 13 Oktober - Uppkörning. Nu ska man plugga rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Höll precis på att nita en älg, onice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Höll precis på att nita en älg, onice. Läskigt Jag var nära att köra på ett rådjur för någon vecka sedan. Men jag såg den i ganska god tid och hann sakta in ganska lugnt, så någon fara var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Och igår när jag körde hem på natten sprang en räv över vägen, ca 100 meter framför bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 I förrgår höll jag på att köra över en iller :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Bilen framför klippte ett vildsvin och vi var jävligt nära (farsan rattade) att klippa ett vi också. Riktigt otäckt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 Hmm? Höll på att såga en katt på vägen kustvägen hem från Höllviken. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 älg rådjur räv iller vildsvin katt Tja... Man får väl vara glad över mångfalden i den svenska naturen, alltid nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 Tja... Man får väl vara glad över mångfalden i den svenska naturen, alltid nått... Men väldigt oroande läsning, kommer köra med väldig försiktighet imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Men väldigt oroande läsning, kommer köra med väldig försiktighet imorgon! Förhoppningsvis i all framtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Mitt djur va störst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Mitt djur va störst! Meh Värdig tvåa iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Meh Värdig tvåa iaf Trea, jag har också varit nära att kapa en älg. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1097702 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Hööhöö, kille med motorcykel krashade här utanför nyss. Tydligen första turen, ny fin sportig motorcykel och ställ, han kom körandes i 110-150 här i villaområdet, när han skulle bromsa så var inte däcken uppvärmda så de slutade med att han kanade över gatan och rakt in i våran trottoar. Snubben såg ut att klara sig, kunde gå och allt, men motorcykeln och stället är trashad, gg att få ut nått på försäkringen. pew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Rätt åt han tbh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Trea, jag har också varit nära att kapa en älg. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1097702 Mitt va störst för det va jorden... :L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts