Nik. Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 när får man övningsköra me släp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 när får man övningsköra me släp? Jag tror det är när man är typ 17 å 6 månader eller något sånt flum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Jag tror det är när man är typ 17 å 6 månader eller något sånt flum. Det stämmer nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Den 5e september får jag ta körkort igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Den 5e september får jag ta körkort igen! Vilka moment måste du göra om nu? Antar att du måste göra den "nya" riskutbildningen, men är den gamla (halkan) fortf. giltig, eller har den gått ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Vilka moment måste du göra om nu? Antar att du måste göra den "nya" riskutbildningen, men är den gamla (halkan) fortf. giltig, eller har den gått ut? ingen aning, länsstyrelsen var väldigt luddiga, ska höra med vägverket på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 ska övningsköra ifrån norrtälje till tyresö nu, wish me luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 ska övningsköra ifrån norrtälje till tyresö nu, wish me luck! glhf, wut car? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 glhf, wut car? Toyota avensis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Ferarri gör en V12'a rätt balll prosses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Efter att ha åkt bil över Ölandsbron två gånger på sommaren i ~17 år så körde jag för första gången över bron igår. Låter inte som något speciellt, men för mig var det lite småspeciellt. Vädret var mindre skoj dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Yarr, alltid kul när man möter nån annan som kör snabbt Synd att man inte kan vara helt ensamma på vägarna vid sånna tillfällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Hur många delprov måste man gå igenom innan man får körkortet i sin hand? Och hur långa är dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Hur många delprov måste man gå igenom innan man får körkortet i sin hand? Och hur långa är dessa? Halkbana, Teoriprov och uppkörning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Halkbana, Teoriprov och uppkörning? Hur stort är teoriprovet? 40 A4? Det hoppas jag verkligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Hur stort är teoriprovet? 40 A4? Det hoppas jag verkligen inte 60 eller 70 frågor har jag för mig. orkar inte googla for the moment. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Hur stort är teoriprovet? 40 A4? Det hoppas jag verkligen inte Man gör det på datorn, du får svara på 70 frågor och måste ha rätt på 52 av dom (5 frågor räknas bort på nått sätt, så, typ 52 av 65 måste du ha rätt) Kan nån berätta mer om varför dom 5 räknas bort så plx do Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 (redigerad) Halkbana, Teoriprov och uppkörning? Du får inte glömma bort den nytillkomna riskettan. giz: tror det är nån typ av testfrågor Redigerad 9 juni, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Du får inte glömma bort den nytillkomna riskettan. giz: tror det är nån typ av testfrågor Oh, Vad är det för nått? kom det iår? giz@ Tror det är fem frågor som räknas bort då dom inte har nått rätt svar. eller nått liknande iaf. Btw, är det inte några frågor som man MÅSTE ha rätt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Oh, Vad är det för nått? kom det iår? Sedan i April tror jag måste man genomgå en teoretisk riskutbildning där man betalar 500 kronor för att sitta i 3h och lyssna på att man inte ska dricka alkohol och köra bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts