Jump to content

Bilkörning och körkortssnack


Kebab
 Share

Recommended Posts

där har vi en fin bil enligt mig! :ph34r:

mja.. Fin o fin. Beror ju förstås på hur man ser på det hela. Jag tycker att en Lamborgini Diablo är bra mycket finare än både Volvos o Saabar.. Men en fin bil som man som vanlig person kan ha råd med är ju helt klart Saab 9-3 (o så får man göra om den till miljöbil :o )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mja.. Fin o fin. Beror ju förstås på hur man ser på det hela. Jag tycker att en Lamborgini Diablo är bra mycket finare än både Volvos o Saabar.. Men en fin bil som man som vanlig person kan ha råd med är ju helt klart Saab 9-3 (o så får man göra om den till miljöbil :o )

Jag tycker att priusen är riktigt fin, alltså i formen och så, fast kanske är för att jag vet hur insidan ser ut.

Och jag vet inte men gilla inte saabens former. men dom gör riktigt bra bilar. :ph34r:

edit cuz of fez: gillar bilen, gillar dock inte lycktorna. vad e de för bil?

Redigerad av Nik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att priusen är riktigt fin, alltså i formen och så, fast kanske är för att jag vet hur insidan ser ut.

Och jag vet inte men gilla inte saabens former. men dom gör riktigt bra bilar. :ph34r:

edit cuz of fez: gillar bilen, gillar dock inte lycktorna. vad e de för bil?

Ja, jag säger ju inte att jag inte gillar Priusen. Tvärtom snarare. Den är riktigt mjuk på nåt sätt..

En annan fin bil om man tänker till helheten är ju Hyundai (äre va?) i30. Det är en modern bil!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag vet inte men gilla inte saabens former. men dom gör riktigt bra bilar. :ph34r:

edit cuz of fez: gillar bilen, gillar dock inte lycktorna. vad e de för bil?

Hahahha, vänta dig att bli flamead.

Det är en Bentley Arnage T -07

Bara 3.6m

Brooklands är också feta, synd att de bara är 2 dörrar dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stör mig på att i stort sett alla miljöbilar ser så jäkla konstiga ut? Varför kan man inte köra en miljöbil som ser ut som en vanlig istället för en "häftig" en?

Nu finns det en del som ser normala ut, men innan så var ju alla lite "häftigare" som typ Prius

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har alltid kört volvo i princip, tycker det är bra bilar :lol:

Nu har vi en nyare Volvo S80, lovely att köra, sitter som en drottning i den.

Och sen har vi nu också en Honda Accord, I love it <3 Det är min och pappas, väldigt skön att köra den också.

Kanske ska säga, att efter den lilla disskusionen så ville jag bara säga att, jag gillar Volvo :lol: Men måste också tillägga att jag hatar alla volvo raggare i trelleborg och ja, överallt. Dom kör runt med sina 740:is och usch ta bort dom :)

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mja.. Fin o fin. Beror ju förstås på hur man ser på det hela. Jag tycker att en Lamborgini Diablo är bra mycket finare än både Volvos o Saabar.. Men en fin bil som man som vanlig person kan ha råd med är ju helt klart Saab 9-3 (o så får man göra om den till miljöbil ;) )

Ja visst är det en underbar bil :lol::lol::):wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sen har vi nu också en Honda Accord, I love it <3 Det är min och pappas, väldigt skön att köra den också.

En honda acord -83 hade en polare som vi körde sönder.. kom i typ 50 och drog i genom ett dike och sedan mellan några trän. Och där låg en sten och lurade.. Pang i bygget sa det och så kunde man plötsligt bara köra på 2:an :lol:

Redigerad av ERROLS_TRUMMA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En honda acord -83 hade en polare som vi körde sönder.. kom i typ 50 och drog i genom ett dike och sedan mellan några trän. Och där låg en sten och lurade.. Pang i bygget sa det och så kunde man plötsligt bara köra på 2:an :P

Fyfan vad bögigt det där lät.

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...