Plaisir Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Yeah, grattis! Ajdå, beklagar... Eller vänta... Combo! Men allvarligt alltså. FerkurZ tell us all about it. När du nu får använda datorn igen för det får du ju inte nu för att du får skäll av föräldrarna.. men sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 61/65 på teoriprovet Nu väntar bara uppkörningen imorgon. Jag är sjukt nervös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 61/65 på teoriprovet Nu väntar bara uppkörningen imorgon. Jag är sjukt nervös Grattis, och lycka till imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Grattis, och lycka till imorgon! TAck det känns som att det kommer behövas. Hoppas bara jag inte får kugg-berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Tja. Har nyss övningskört någon annanstans än en tom parkering. Gick bra. Krockade inte Tja. Har nyss övningskört någon annanstans än en tom parkering. Gick bra. Krockade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Tja. Har nyss övningskört någon annanstans än en tom parkering. Gick bra. Krockade inte Tja. Har nyss övningskört någon annanstans än en tom parkering. Gick bra. Krockade inte Najs! wut car? Jag väntar fortfarande på att Amazonen ska komma hem och att jag ska bli 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 teori och uppkörning imorrn, woo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 61/65 på teoriprovet Nu väntar bara uppkörningen imorgon. Jag är sjukt nervös teori och uppkörning imorrn, woo Awesome, lycka till båda två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) Guess what's home! Redigerad 6 maj, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Guess what's home! Skivorna du beställt från ginza? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Klarade det idag, skööööönt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Klarade det idag, skööööönt ! Gratulerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Gratulerar. Tackar tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Klarade det idag, skööööönt ! Grattis! I övrigt: Bilens dag i Östersund på lördag = Alla bilhandlare har öppet för provkörning = Testa bilar. Såvida de inte har åldersgräns, men det borde de inte ha. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Klarade det idag, skööööönt ! Bra, nu kan du skjutsa runt mig för jag lär väl aldrig fixa kortet ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Grattis! I övrigt: Bilens dag i Östersund på lördag = Alla bilhandlare har öppet för provkörning = Testa bilar. Såvida de inte har åldersgräns, men det borde de inte ha. :hmm: Brukar man inte alltid få provköra bilar hos bilhandlare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 (redigerad) Brukar man inte alltid få provköra bilar hos bilhandlare Jo, men på lördag är det liksom.. mer "öppet" att provköra. Bilhandlarna har ett antal bilar ute (oftast de nyaste/"bästa" osv) och man kan bara gå dit och säga vilken av dom man vill köra. Plus att det bjuds på fika och massa annat skoj. Redigerad 7 maj, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 61/65 på teoriprovet Nu väntar bara uppkörningen imorgon. Jag är sjukt nervös Klarade det! Trots att jag fick Kugg-Berit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Klarade det! Trots att jag fick Kugg-Berit! Härligt, grattis! Kul att många blir klara med kortet nu. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Jo, men på lördag är det liksom.. mer "öppet" att provköra. Bilhandlarna har ett antal bilar ute (oftast de nyaste/"bästa" osv) och man kan bara gå dit och säga vilken av dom man vill köra. Plus att det bjuds på fika och massa annat skoj. Låter spännande, ta bilder och rapportera i efterhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts