MiRRe Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 <-- klarade teoriprovet Grattis Så nervös man är när man ska trycka på avsluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 gz, va fick du? 56 av 65. Det kändes betydligt bättre än så kvällen innan men det är ju godkänt i alla fall Grattis! När kör du upp? Tisdag Känns som att det kan bli precis hur som helst. Har hört historier om vissa som knappt kört alls och ändå klarat uppkörningen och vissa andra som haft koll på det hela men gjort något dumt misstag. Men det känns som jag har koll på allting och jag har två dubbellektioner kvar till att finslipa allt. Grattis Så nervös man är när man ska trycka på avsluta Verkligen Och tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 56 av 65. Det kändes betydligt bättre än så kvällen innan men det är ju godkänt i alla fall Teoriprovsresultatkompisar! Stort grattis förresten. Det kommer nog gå bra, ska du se. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Grattis R2D2. Hoppas det kommer gå bra för mig på körskolan nästa år när ja ska ta körkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Teori och uppkörning på torsdag om en vecka. Hade egentligen en körlektion imorrn, men efter lektionen i måndags tyckte läraren att den bara var onödig Ska göra "lilla uppkörningen" på måndag och förhoppningsvis behöver jag inte lektionerna jag bokat tisdag/onsdag för att öva på det som kanske skulle gå mindre bra på lilla. Nöta nöta teori nu -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Teoriprovsresultatkompisar! Stort grattis förresten. Det kommer nog gå bra, ska du se. :yes: jag med!! jag med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Klarade uppkörningen Nu ska jag ut med bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Klarade uppkörningen Nu ska jag ut med bilen Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Klarade uppkörningen Nu ska jag ut med bilen Grattis Johan, kör försiktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Klassen fick Volvon på hjul nu, och jävlar vilket härligt ljud det blev! 2,5" utblås! dock är det mycket småpill kvar på bilen men nu är den på hjul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Klarade uppkörningen Nu ska jag ut med bilen Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Klarade uppkörningen Nu ska jag ut med bilen Åh grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag blev just av med körkotet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag blev just av med körkotet Speeding? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag blev just av med körkotet Ouch! Berätta hela historien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Ouch! Berätta hela historien! +1 ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag blev just av med körkotet Yeah, grattis! Klarade uppkörningen Ajdå, beklagar... Eller vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Yeah, grattis! Ajdå, beklagar... Eller vänta... Hehe, den var billig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag blev just av med körkotet Vad hände då? Vi vill veta ju, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts