Plaisir Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) Ser ju inte ut att vara så jättefarliga skador, vad ska ni göra med bilen? skrota? NÄe den vart otroligt lite skadad för att ha voltat. Vissrligen varen ju rätt sönderslagen undertill pga stubbarna som jag landade på men annars äre ju som sagt inte mycket o snacka om. Den skrotas ja. Edit: har bara bilder på ena sidan pga att den andra sidan bara är lite repig så det är ju inte så värst intressant Redigerad 11 februari, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) B-A_H Redigerad 12 februari, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 en tjej som på senare tid har verkat gilla mig gjorde tydeligen inte det. Lite synd. Aw, tråkigt. Fast du kanske vill skriva i rätt tråd istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 en tjej som på senare tid har verkat gilla mig gjorde tydeligen inte det. Lite synd. Ville hon inte övningsköra med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 VAfaaaan skrev ju i rätt tråd varför hamnar det här ;__; Gud va fail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Naaw. http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle4472599.ab Kuggat teoriprovet 775 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Waaaah i förrgår beslutatde farsan helt plötsligt att vi skulle göra oss av med volvon Han körde upp den till hans kontor i skövde och skrev över den till företaget som firmabil igår.. Får aldrig se den igen :'( Han sa att vi kanske ska skaffa en ny bil, isf blir det en liten och bensinsnål grej I gonna miss ya, Volvo 960 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Naaw. http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle4472599.ab Kuggat teoriprovet 775 gånger. Såg det också, lite synd om henne faktiskt. Men o andra sidan, har man kuggat så många gånger är det nog inte direkt menat att man ska ha det, men hon är rätt tuff som inte ger upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Någon backade på vår bil idag, lol. Personen var iallafall snél och skrev en lapp. Also, någon som vågar gissa vad det är för bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Also, någon som vågar gissa vad det är för bil? Citroen XM. Redigerad 2 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Citroen XM. Vafalls! Trodde det skulle bli svårt jue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Vafalls! Trodde det skulle bli svårt jue Vi har en likadan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Vi har en likadan. Har ni också Turboversionen (2.0 Turbo CT)? Vi chippade dock våran, vart ganska pigg i must say. Redigerad 2 mars, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Har ni också Turboversionen (2.0 Turbo CT)? Vi chippade dock våran, vart ganska pigg i must say. Nah, vanliga tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 är det nån här som har en egen bil? och isåfall vad för bil och hur köpte du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 är det nån här som har en egen bil? och isåfall vad för bil och hur köpte du den? Qouad har en egen SAAB. Han betalade med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Qouad har en egen SAAB. Han betalade med pengar. What he said ...köpte den begagnat ifrån en bilfirma. Om det var det du undrade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 What he said ...köpte den begagnat ifrån en bilfirma. Om det var det du undrade? Det var det jag undrade japp. Vad köpte du den för? ..Var den dyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 (redigerad) Det var det jag undrade japp. Vad köpte du den för? ..Var den dyr? Om man använder priser på blocket för att få någon siffra på vad en bil bör kosta så betalade jag väl i underkant av vad den var värd. Jag fick vad jag betalade för, så den var inte dyr. Redigerad 9 mars, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Står den försäkrad på dig eller din pappa/mamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts