Illousion Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Kan du inte ha den avställd tills du är 18? Jag måste ha en bil till jag är 16, då i inte har en med manuell här hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Var någonstans kan man beställa Teoriboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Var någonstans kan man beställa Teoriboken? str.se Dom har en e-butik du kan beställa ifrån. Där finns allt du nog vill ha och lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Kebab: När tog du körkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Kebab: När tog du körkort? 4 augusti 2008, klockan 12.35 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 4 augusti 2008, klockan 12.35 ungefär. Okej. Kebab: Har du någon gång fått böta eller fått en varning när du har varit ute och kört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Okej. Kebab: Har du någon gång fått böta eller fått en varning när du har varit ute och kört? Åh, nej. Har aldrig blivit stoppad av polisen. Men jag körde förbi en som stod parkerad längs med motorvägen en gång. Då körde jag i 120 någonting. Hann bli lite nervig innan jag blev säker på att han inte hade gett sig efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Åh, nej. Har aldrig blivit stoppad av polisen. Men jag körde förbi en som stod parkerad längs med motorvägen en gång. Då körde jag i 120 någonting. Hann bli lite nervig innan jag blev säker på att han inte hade gett sig efter mig. Jag har polismani. Om jag kör när det är mörkt, och en bil (oavsett om det är en polisbil eller privatperson) svänger in precis efter mig så blir jag nervig om han följer efter för länge. Sen är det såå skönt när jag ser att han svänger av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Jag har polismani. Om jag kör när det är mörkt, och en bil (oavsett om det är en polisbil eller privatperson) svänger in precis efter mig så blir jag nervig om han följer efter för länge. Sen är det såå skönt när jag ser att han svänger av. Jag har nåt liknande! Nere runt Åtvidaberg som tjejen bor i brukar poliserna åka omkring i sina civila bilar och se folk köra för fort och sen stoppa dem när de står ikläda polisuniform osv. Man får inga böter men de säger att de ska hålla ett extra öga på en och liknande. Sen släpper de en inte lika lätt när man väl blir stannad. Dock aldrig hänt mig En annan rolig historia om Åtvidabergspolisen: Så fort man åker förbi en stor vattenpöl så mååååååste man ju bara köra ner i den så djupt som möjligt för att skvätta. Utanför Polisstationen i Åtvidaberg finns en liten sänka i vägen vilket gör att det alltid blir en riktigt stor vattenpöl och därav ett srort "skvätt". En dag kommer jag förbi där och det har precis regnat. Ser vattenpölen, svänger, skvätter, vänder huvudet lite snabbt för att se om det står någon där, ser en polis som är påväg in i sin bil, får panik, kör jääääääättelugnt och fint därifrån och bara hoppas att han inte ska köra efter. Allt detta inom loppet av 5 sekunder. Fatta paniken när man ser att det står en polisman under allt det vatten man skvätt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 En coupé 2.0T från -99. ... är nu min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 ... är nu min! Släng upp en bild på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 BTW kan jag äga och försäkra en egen bil när jag är 16? ja visst, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Efter 4½ månad fick jag äntligen övningskörningspappren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Halfway there, wohoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Halfway there, wohoo! Yäy! Du måste ju ta en snygg bild när du sitter i bilen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Yäy! Du måste ju ta en snygg bild när du sitter i bilen också. Jag ska klara av körningen också, sedan kommer foton på bilen Där den står nu är det både svårt att komma åt och fota och mörkt. Edit: JAG HAR KÖRKORT! brb, biiiilen! Redigerad 29 januari, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 str.se Dom har en e-butik du kan beställa ifrån. Där finns allt du nog vill ha och lite till. Tack Jag ska klara av körningen också, sedan kommer foton på bilen Där den står nu är det både svårt att komma åt och fota och mörkt. Edit: JAG HAR KÖRKORT! brb, biiiilen! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Att ta körkort är ju bara såååå 2008. Härligt jobbat Qouad, grattis! Kör försiktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Att ta körkort är ju bara såååå 2008. Härligt jobbat Qouad, grattis! Kör försiktigt. Eff U! Tack så mycket, det lovar jag att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Släng upp en bild på den. Kej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts