RavenE Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Om man måste ha glasögonen för att kunna köra bil så ska de vara med på fotografiet. Det är i alla fall vad jag har hört... :hmm: Edit: Fast det kanske är något gammalt. Du skulle ju lika gärna kunna ha linser på fulltid, så det borde inte vara något problem när jag tänker efter. Sant, och jag skulle lika gärna kunna gått från linser ("när bilden togs") till att använda glasögon. Lär ju visa sig om inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Kom att tänka på en sak nu. När jag fotades för körkortet när jag skrev upp, så skulle jag ta av mig mina glasögon eftersom det kunde bli reflexer på bilden. Men jag bär ju alltid glasögon, behöver jag inte det på bilden på körkortet? Jag tror de vet vad de sysslar med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Hur är det nu när man ska ansöka om körkortstillstånd? Ska jag på eget bevåg skriva ut pappren och det, göra synkoll för att sedan skicka in allt? Känns lite dumt att gå till optikerna när man vet att man har dålig syn. Sedan bokar jag en handledarkurs med min pappa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Hur är det nu när man ska ansöka om körkortstillstånd? Ska jag på eget bevåg skriva ut pappren och det, göra synkoll för att sedan skicka in allt? Känns lite dumt att gå till optikerna när man vet att man har dålig syn. Sedan bokar jag en handledarkurs med min pappa? Ta-taam! Du skriver på eget bevåg ut allt. Jag antar att du måste göra nytt sntest, eller skicka in de du redan har, men jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Jag gjorde synundersökning på handledarkursen. Hör efter ifall det är så i din stad med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Jag tror de vet vad de sysslar med... Tror jag med. Men! För att vara heltsuperdupersäker på det så mailade jag vägverket och frågade. Hej Alexander. Det är som damen i Östersund sa, man tar foto utan glasögon. Man kan ju både använda glasögon och linser när man kör bil. Dåså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Massa snö/slask idag, fan va kul att köra har fortfarande sommardäck så jag sladda rundor som fan XD Skojjjj <3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Massa snö/slask idag, fan va kul att köra har fortfarande sommardäck så jag sladda rundor som fan XD Skojjjj <3<3 Du måste ha vinterdäck nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Du måste ha vinterdäck nu. Du får inte ladda ner musik ja ja, ska sätta på vinterdäck idag för jag kör inte hela vägen till malmö i sommardäck.. Men de hade varit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 (redigerad) Du får inte ladda ner musik ja ja, ska sätta på vinterdäck idag för jag kör inte hela vägen till malmö i sommardäck.. Men de hade varit kul Haha, touché! Väntar på sms från en skolkompis, hon har uppkörning idag. Och imorrn är det min tur. ._. Redigerad 4 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Haha, touché! Väntar på sms från en skolkompis, hon har uppkörning idag. Och imorrn är det min tur. ._. good luck! Vinterdäck på, fast dom är i klenaste laget.. Blir nog nya nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Har träffat polisen ett antal gånger när jag varit ute och åkt men igår fick jag blåsa också, wiiee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 (redigerad) http://pici.se/pictures/UjLkzLXiF.jpg "Ja, det gick ju bra det här. Din körning är godkänd, grattis till körkortet!" - Mattias Karlsson, vägverks-kontrollant Redigerad 5 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 (redigerad) "Ja, det gick ju bra det här. Din körning är godkänd, grattis till körkortet!" - Mattias Karlsson, vägverks-kontrollant Grattis! Redigerad 5 december, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 "Ja, det gick ju bra det här. Din körning är godkänd, grattis till körkortet!" - Mattias Karlsson, vägverks-kontrollant Grattis för faen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Grattis och välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Grattis! Grattis för faen! Grattis och välkommen! Tack, tack och tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 http://pici.se/pictures/UjLkzLXiF.jpg "Ja, det gick ju bra det här. Din körning är godkänd, grattis till körkortet!" - Mattias Karlsson, vägverks-kontrollant GRATTIS!! =) Vad är det för villkor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 GRATTIS!! =) Vad är det för villkor? Tack! Glasögon, that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Jag har övningskört i ett halvt år... Jag sladdade med bilen häromdagen och undrar om halkbanan är lika rolig eller om det är riktigt svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts