emo Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Kan man räkna med den 5:e december för Sverige/Europa då? Himla höga systemkrav, min (snart) nya laptop kommer ju inte ens klara av de rekommenderade kraven... Tur att det är din (snart) nya laptop då, kan du ju köpa ena annan laptop (snart). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steiwerd Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Tur att det är din (snart) nya laptop då, kan du ju köpa ena annan laptop (snart). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Någon som lyckats hitta var IGN fick infon att spelet skulle vara försenat? På GTA IV's offciella sida står det INGET om förseningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Någon som lyckats hitta var IGN fick infon att spelet skulle vara försenat? På GTA IV's offciella sida står det INGET om förseningen ... för Rockstar har ju ALLTID varit först med att uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Kan man räkna med den 5:e december för Sverige/Europa då? Himla höga systemkrav, min (snart) nya laptop kommer ju inte ens klara av de rekommenderade kraven... Webhallen har ändrat sitt releasedatum till tredje december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 ... för Rockstar har ju ALLTID varit först med att uppdatera. I was just trying to make a point And yes, im trying to deny the truth... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Och 18 GB hårddiskutrymme som grädde på moset. Jag tror dock inte att jag får problem att spela det. Vad jag vet så har ja sett en del spel där det står att spelet behöver 6-12gb hårddiskutrymme men när man har kollat så har spelet typ bara 3-5gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 hörde idag att release datumet är 20e november?? Källan är Corestores anställd. och dom brukar alltid ha rätt.. dom hade inte hört om någon försening av sina leverantörer..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 hörde idag att release datumet är 20e november?? Källan är Corestores anställd. och dom brukar alltid ha rätt.. dom hade inte hört om någon försening av sina leverantörer..? 20:e november var det gamla amerikanska datumet. 3:e december är det europeiska (nya) datumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 20:e november var det gamla amerikanska datumet. 3:e december är det europeiska (nya) datumet. Måste säga att R* har varit väldigt dåliga med att utannonsera förseningen. Det tog ju ett tag innan alla började tro på att det var försenat. Troligen pg.a att IGN var dom ändå som kommit ut med det. Sedan har ju vissa leverantörer, men jag misstäner att även dom har fått det ifrån IGN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coolsteffa Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Dom kanske ändrade releasedatumet bara för att jävlas, men det ändå kommer den 20/21 November Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Dom kanske ändrade releasedatumet bara för att jävlas, men det ändå kommer den 20/21 November Ja, verkligen smart gjort av Rockstar. Det tjänar dom nog massor av pengar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coolsteffa Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Ja, verkligen smart gjort av Rockstar. Det tjänar dom nog massor av pengar på. Jag skojade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts