Lajnux Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 OOOOOOOOOMG ägd.. Du blev ägd av en fiskare, hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) OOOOOOOOOMG ägd.. w00t? Redigerad 6 november, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 w00t? Du ägde mig, simple as that. Hoppas du är nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Du ägde mig, simple as that. Hoppas du är nöjd Ja, jag vet inte ens hur jag ska beskriva hur nöjd jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Årets skribent: Umberto. Föll verkligen för denna post, den är så graciöst berättad! Man lever sig in i det, och jag skulle verkligen vilja läsa något längre han skrivit. (Hint, hint!) Vill bara påpeka att just det där exemplet var skrivet år 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 (redigerad) Vill bara påpeka att just det där exemplet var skrivet år 2007. True dat. (Flyttade ditt inlägg eftersom diskussioner ska föras i den här tråden.) Redigerad 17 november, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Det där skrevs dock efter att 2007 års forumgala var över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Det där skrevs dock efter att 2007 års forumgala var över. Jepp, och det är en sak jag tycker är konstigt med det här. Varför hålls den redan, varför inte efter året är över? Förlåt om det redan har förklarats, jag är inte så uppdaterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Vill bara påpeka att just det där exemplet var skrivet år 2007. Aight, tack, missade det - får tänka över den nomineringen igen Jepp, och det är en sak jag tycker är konstigt med det här. Varför hålls den redan, varför inte efter året är över? Förlåt om det redan har förklarats, jag är inte så uppdaterad. Det har nog inte förklarats någonstans, bra att du frågade! Jag kan bara tala för mig själv, men jag tror att de flesta slags 'årets bästa'-galor hålls vid årets slut, med anledningen att det är ett bra tillfälle att blicka tillbaka på det gångna året. Knyta ihop säcken om man så vill, ett tillfälle för sista-minuten-nostalgi då det är okej att varva ned och tänka tillbaks på inträffade händelser och blicka bakåt innan man sparkar igång det nya året och tänker på framtiden. Varför det börjar redan i november är för att ge mer tid för eftertanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Blaque Memorial Award: Rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Nej, nu får jag anse mig vara klar. Det var svårt i år. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1059583 Tycker folk har varit dåliga på att fylla i deras poster förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Okej, jag ber så hemst mycket om ursäkt för detta, men jag nominerar mig själv då jag inte sett så mycket av andra. Det låter illa, jag vet Skäms, du borde veta hut - jag menar - tycka att man själv har gjort något bra?! Jag har då aldrig hört på maken! Skämt åsido; big up - det är inte vanligt att hävda sig i Sverige, och även om ditt inlägg präglas av väldigt mycket Jante krävs det cojones för att svälja det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Skäms, du borde veta hut - jag menar - tycka att man själv har gjort något bra?! Jag har då aldrig hört på maken! Skämt åsido; big up - det är inte vanligt att hävda sig i Sverige, och även om ditt inlägg präglas av väldigt mycket Jante krävs det cojones för att svälja det. Hehe Satte nästan hjärtat i halsgropen för att jag gjort bort mig rejält där, du skräms Anledningen att det är Jante är ju att det är en prisutdelningstråd. Hade det varit vilken annan tråd som helst hade jag inte Jantat ett dugg utan brett på, men det handlar ju trots allt om en nominering till vem som varit bäst på [iNSERT] under 2008, och att nominera sig själv är/känns ju rätt fult på det sättet. Men som jag skrev i inlägget är det ju inte utan anledning jag sätter upp mig själv, det är en utnämning jag försökt uppföra mig efter under en väldigt lång tid. Det var ju därför jag frågade om egennominering när tråden började, jag hade ju aldrig försökt prångla mig till en "årets avatar" eller vad tusan som helst. Det handlar om att jag ansträngt mig för att andra ska trivas Som jag också sa i tråden, det finns säkert många andra som hjälpt mycket, men det borde i så fall ha varit i D&T-forumet som jag inte hänger i särskilt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Exakt när på onsdag stänger tråden? Jag är en lämna-in-i-sista-sekunden-bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Exakt när på onsdag stänger tråden? Jag är en lämna-in-i-sista-sekunden-bög Du har hela onsdagen på dig, den stänger natten till torsdagen. (om någon med en modbricka skulle kunna hjälpa med det, dvs!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 editerade till min post nu. fast känner mig fortfarande inte nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Jag tänkte på en grej, som jag bara vill ägna några ord åt. Jag är nominerad i några kategorier, och i egenskap som anordnare för allt det här är det ju också jag som kommer att räkna rösterna. Och jag skulle, teoretiskt sett, kunna fuska för att få överhanden. Men jag vill bara säga nu, för protokollet, att det är något jag aldrig skulle göra. Usch, nej, rena tanken på det gör mig småäcklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Om du vinner fler än 10 kategorier kommer jag att titta snett på dig iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Jag tänkte på en grej, som jag bara vill ägna några ord åt. Jag är nominerad i några kategorier, och i egenskap som anordnare för allt det här är det ju också jag som kommer att räkna rösterna. Och jag skulle, teoretiskt sett, kunna fuska för att få överhanden. Men jag vill bara säga nu, för protokollet, att det är något jag aldrig skulle göra. Usch, nej, rena tanken på det gör mig småäcklad. Eller hur.. Så röstningen kommer inte ske med en poll? eller flera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Eller hur.. Så röstningen kommer inte ske med en poll? eller flera.. Nä, man röstar via mail, eller pm, mer spännande så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts