UtryckningGellivare Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Hej jag undrar vad man måste ha för program för att göra egna fordon och hur ska man göra med tex polisbil för att få blåljusen och sirener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 (redigerad) Hej jag undrar vad man måste ha för program för att göra egna fordon och hur ska man göra med tex polisbil för att få blåljusen och sirener. använd sök funktionen, eller google kanske? men bara för att jag är så snäll så kan jag säga zmod resten får du hitta via sökfunktionen eller google. *edit* ojdå, lite sent kanske Redigerad 12 januari, 2009 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Dra upp gamla trådar is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts