saft_bullar Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 vilka är era favorit spelserier?jag vill ha lite tips om vilka ni tycker är bäst,det ska helst vara "samma" handling i alla spelen ungefär som mgs.och inte som i gta där man är olika personer i alla spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 James Bond-serierna, så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saft_bullar Skrivet 30 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 oohh nooez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Metal Gear Solid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Hitman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Knights of the Old Republic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saft_bullar Skrivet 30 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 har bara en snabb fråga om mgs är mgs 2:substance och mgs 2:sons of liberty samma spel eller är jag helt ute o cyklar?:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 har bara en snabb fråga om mgs är mgs 2:substance och mgs 2:sons of liberty samma spel eller är jag helt ute o cyklar?:S Ja det är samma spel. Fast mgs 2 substance har mini spel man kan köra om man klarar av dom så får man extra gubbar att köra som i dessa mini spel. Medans Sons of liberty har inge minispel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Splinter Cell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 MGS, KotOR, Half-Life, Football Manager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Zelda, Mario, MGS, Resident Evil, Mystical ninja, Metroid och ett flertal jag inte orkar nämna för nu ska jag snart sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Fallout, Diablo, Warcraft, Quake, Red Alert och många fler. Skulle jag ta upp alla skulle det bli en lång lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts