Voorhees93 Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Hallo, vet nån vart jag kan ladda ner GameCam v1.4 ? Har kollar runt hela Google, men antingen är dom döda länkar, för medlemmar eller kostar. Så nu vill jag ha en fungerande länk samt fungerande GameCam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Hallo, vet nån vart jag kan ladda ner GameCam v1.4 ? Har kollar runt hela Google, men antingen är dom döda länkar, för medlemmar eller kostar. Så nu vill jag ha en fungerande länk samt fungerande GameCam. Tanka fraps istället, det kör ju över Gamecam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 5 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Tanka fraps istället, det kör ju över Gamecam. Oh, äntligen ett svar..! Ja det lät ju fan som en bra ide, thx! Redigerad 5 november, 2008 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Gamecam filmar med lite lite bättre kvalite. Ingen stor skillnad dock,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Sen måste man ha en licens för fraps annars kan man bara spela in i 30 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Sen måste man ha en licens för fraps annars kan man bara spela in i 30 sec Juste, Det har man ju nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts