SimonJ Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Hejsan! Jag tänkte köpa Saints Row 2 till PC, men jag är osäker på om det kommer att fungera på min dator. Jag har sökt på Google och inte hittat någonting om systemkraven. Min fråga är: Är systemkraven till Saints Row 2 släppta än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Jag tror FZ.se skrev nåt om systemkraven men är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Jag tror FZ.se skrev nåt om systemkraven men är inte säker. Jag är medlem på FZ.se men jag har inte hittat nåt där heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Då har dom inte släppt nåt än såfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 http://www.thq-games.com/uk/news/show/5974 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts