emo Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Finns det någon anledning att spela Saints Row när Saints Row 2 är ute?! Jag menar, finns det något i det första spelet som gör att man borde spela det också i story, gameplay, något coolare bilar, kläder, uppdrag osv. Har varit sugen på Saints Row (ettan) länge men nu när tvåan är ute så kanske ettan bara är... ja ingenting specielt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Finns det någon anledning att spela Saints Row när Saints Row 2 är ute?! Jag menar, finns det något i det första spelet som gör att man borde spela det också i story, gameplay, något coolare bilar, kläder, uppdrag osv. Har varit sugen på Saints Row (ettan) länge men nu när tvåan är ute så kanske ettan bara är... ja ingenting specielt. Tycker definitivt att du ska köra igenom ettan först. Om inget annat för att storyn hänger ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Jag började spela Saints Row 2 till PS3 utan att ens ha testat ettan, tycker man fick en rätt bra sammanfattning av storyn och man hänger med bra, än så länge har dom inte anspelat något på ettan (har inte kommit så långt än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Enda andledningen är väl för att klara den storyn och sen gå på 2:ans, ser ingen andledning utöver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts