Hot dog Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Har ni nånsin failat med en stunt, antingen med flit eller av misstag? Berätta här! Jag kan inget säga för GTA IV får jag först i morgon och det är då det enda GTA jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Jag förstår tyvärr inte riktigt frågan, kan du förklara lite närmare vad du menar? Menar du något hopp eller liknande i IV som man via det försökt landa på något speciellt ställe, men ramlat av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Jag har misslyckats med jättemånga stunts, fast aldrig med flit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Har massor av replays som får mina ögon att blöda varje gång jag ser dem, men jag vill inte visa dem eftersom jag vill hålla på spotsen ett tag till. Har en gammal video på youtube, dock. [youtube-old]x0nkDFzh9ew[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Har massor av replays som får mina ögon att blöda varje gång jag ser dem, men jag vill inte visa dem eftersom jag vill hålla på spotsen ett tag till. Har en gammal video på youtube, dock. [youtube-old]x0nkDFzh9ew[/youtube-old] Har du landat någon av de än? Grinden skulle vara så jävla läcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 31 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Menar du något hopp eller liknande i IV som man via det försökt landa på något speciellt ställe, men ramlat av? Ja. Idag gjorde jag ett misslyckat med flit. Jag hade en Hellfury som jag hoppade av en träramp med. Plötsligt så var Niko upp och ner i luften... och dog. Men så fort jag får tag på en sån dära PCJ nånting ska jag försöka göra ännu sämre, som att försöka hoppa från Broker till Algonquin. Fast det finns nästan inga såna i Broker utan jag har bara fått tag på Faggio och Hellfury. ;__; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Har du landat någon av de än? Grinden skulle vara så jävla läcker Nej, jag gav upp eftersom det redan har landats några gånger. Så är det skitvsårt att sätta upp PSM:en med. Men ska nog ge det ett försök till snart, min RAD har blivit bättre på senare tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Fy vad jag misslyckas med stunts =( för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Fy vad jag misslyckas med stunts =( för mycket Berätta.. det är det tråden är till för. Jag gjorde en asfail igår. Motorcykel. Jag stegrade med den. Sen körde jag in i en bil. Jag landade på gatan sen landade motorcykeln på mig. Dog. Sen idag skulle jag göra en annan. Jag var uppe och dansade på taket på EMERGENCY*EMERGENCIA. Fråga inte hur jag kom upp. Sen skulle jag stegra och köra ner med motorcykeln. Fråga inte hur jag fick upp den heller. Då helt plötsligt... PANG! Jag hade kört in i en stolpe och dessutom landat upp och ner. Aj. Redigerad 1 november, 2008 av Hot dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 13 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Ni kan inte låta den här tråden dö! ;__; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Jaja, här är en gammal bailvideo. Jag hade oturen att antingen ramla av motorcykeln eller nåt tak. [youtube-old]5B1Fr-VzbhQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmus899 Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 (redigerad) jag skulle stunta med min NRG 900,kom i full fart så kom det nån pickup åkandes jag var tvungen att tvärnita,sen när han kört förbi så körde jag upp på rampen och failade totalt EDIT:pga låg fart Redigerad 7 januari, 2009 av rasmus899 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 25 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Idag skulle jag flyga upp på Happiness Island med en båt. Såklart går nåt fel så jag landar upp och ner med båten. Skulle träffa en polis som stog helt random nånstans. Men jag landade bredvid honom. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Mina klipp http://www.youtube.com/watch?v=GEdfbafuqvk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 En gång så körde jag online på flygplatsen i IV och så hittade jag en faggio och tog den.Sen då skulle jag stunta lite och sä körde jag på en kant och flög och gjorde en snygg frontflip över en annan spelare som satt i en bil.Och sen i luften då jag skulle landa så BANG in i en liten smal stolpe med huvudet. Det var mitt i en stuntfilm som jag höll på att filma så jag ska lägga ut den på youtube sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts