Bubbli Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Manne är på topicskapar-rampage eller något. Två topics på två dagar. Nåja, till problemet. Jag har spelat 50% av Far Cry 2 utan problem. Men nu så har skärmen börjat stänga av sig (stänger av och stänger av, den ställer sig väl egentligen i standby-läge, men ändå) utan någon anledning alls. Detta har även hänt när jag spelat andra spel. Skulle vara skoj att veta vad det beror på. Det händer bara när jag spelar så det måste vara något i det...utgår jag ifrån i alla fall. Mjölk och kaka för den som känner för att hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Antagligen värmeproblem, är i stort sett alltid det om skärmen slocknar när man lirar Stäng av datorn, öppna, rensa från damm, AKTA DIG FÖR STATISK ELEKTRICITET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Som gizmo sa fast innan du öppnar datorn och börjar rensa från damm så stäng av huvudström brytan i själva datorn. Det gör ja innan ja börjar göra nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Bästa är att dra ur elkabeln helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Bästa är att dra ur elkabeln helt. Men om du har ett stålchasse och har i elkabeln och switchen av på PSU:n så behöver du inte oroa dig för STATISK elekricitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Right, dra ut kabeln sen tryck en gång på startknappen (för det finns fortfarande ström kvar i tha system) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Grafikkortet är ett HD3870 med den undermåliga standardkylaren, samt att chassit inte är vidare välkylt. Så det behöver inte vara damm inblandat, dock vet jag att Bubbli är dålig med att städa rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Grafikkortet är ett HD3870 med den undermåliga standardkylaren, samt att chassit inte är vidare välkylt. Så det behöver inte vara damm inblandat, dock vet jag att Bubbli är dålig med att städa rummet. lol Jag testar med att ha fönstret öppet (fittkallt ). Om det funkar bör det ju vara pågrund av värme. Tack för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts