Voorhees93 Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Hallo, minns en film för länge sen jag såg på TV, men jag minns inte vad den hette Jag ska berätta vad jag minns ur den, så kanske nån kan hjälpa mig, för vill se den igen Amerikansk action 90-tal. En svart kille som är på flykt från polisen och armén smyger sig in i ett hus och "kidnappar" en tjej, dom blir dock lite utav vänner. Dom flyr runt i tjejens gråa Volvo 850 och killen bryter sig senare i filmen in i ett krigsförråd och snor en massa saker så som uniform, bomber, vapen osv. Han blir upptäckt och spränger en hel byggnad medans han hoppar från taket med fallskärm. En militärofficer i 50-års åldern är en utav huvudrollerna, han skickar ut en massa helikoptrar och militärer för att stoppa den där killen och tjejen och jag tror att han dör i slutet, blir skjuten utav killen. Nån som vet vilken film..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Hej! Jag vet tyvärr inte svaret på din fråga, men här har du en jättebra tråd för sådana frågor, just för att slippa massa sådana här trådar. /Maim - professionell ovetare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts