Warmedal Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 johopp, jag laddade ner GTA FXT Editor för att änadra lite i spelet.. jag gorde en kopia av english eller vad den hette och öppnade den i pogramet.. jag ändrade lite och tänkte spara, jag tryckte på båda knapparna men inget hände sen när jag kunde spara så tänkte jag ändra mer då vart det nåt error " filen är redan sparad" nåt sånt.. hur sparar man på rätt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Jag har FXT Editor men använder ett annat program som heter Gman, krånglar aldrig. Gman hittar du på Gouranga, eller klicka här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 ska ladda ner och testa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts