eXotic Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 I Tikkis försvar hittade jag knappen någon dag innan den här tråden startade, och blev alldeles "Oooh!", och insåg att jag klickar på alldeles för lite knappar på det här forumet. Om jag vill svara på någons inlägg (t ex ditt, alldeles nyss), klickar jag aldrig på "reply", utan på "quote", scrollar ner till sidan, och trycker på "new post" "add reply". edit: "Add reply" hette den visst Vad fasen gör ni när ni surfar på forumet då? Läser folks posts eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 1 första plats och 2 tredje platser... inte illa för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 1:a och 3:a. Mindre trådar dock. Tvivlar på att någon vet att jag existerar på forumet och känner igen mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts