Siana Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Haha, detta är ju jätteintressant. Man kan verkligen avläsa personers liv med denna statistik, t e x hur P-C har höga postcounts i Bild på dig själv och Festtråden, eller att StellHell har hög count i WoWtråden och Snustråden... Själv regerar jag fortfarande Avatarer, signaturer... Jag har sjunkit lite på Dump, skrivbord p g a min smärre inaktivitet, men det visar ändå mitt intresse för 2d customization. Creds till kicken för att ha orkat med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Super bra Kicken. Hur orkade du med detta att räkna genom alla inlägg? Hur lång tid tog detta? Du har tydligen missat hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Jag är med i två trådar!!! Fetrespekt på att ligga etta i GTA IV-tråden, detta är ju trots allt Gtasajten! Hederspris till mig. Fast jag minns knappt att jag har skrivit i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) San Andreas Screenshots! – 114 sidor. 1:a – Alle090, 153 posts.(+20) 2:a – Master_812, 128 posts. (+14) 3:a – Xemtoth, Vaxxor, 79 posts ** Andra plats igen då *edit* Nice work kicken Redigerad 27 oktober, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Haha, hurfan har du orkat kicken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) Haha, hurfan har du orkat kicken? I ... have ... no .. life Nu vet jag inte om det var en retorisk fråga eller ej, men svar finns nästan längst ner på förstasidan Redigerad 27 oktober, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 I ... have ... no .. life http://upl.gizgiz.nu/files/naw.gif Stackarn *kramar hårt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Hehe! Fan vad mycket skivor jag köper. Kollar tråd efter tråd, ingen är jag med på, men sen kommer förstaplatsen på Senaste skivköp. >< Jävla hästjobb, men resultatet är ju kul att spana in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 1:a – Myrcht, 111 posts. 2:a – Pico, 59 posts. 3:a – Skotten_31, 34 posts. 3:a __ Skulle aldrig orkat att skriva något sånt här själv , bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Hihi! Playstation 3 - 95 sidor. Stor förändring 1:a – Henkibojj, 274 posts. (Henkibojj flyger upp på en förstaplats från ingenstans med 274 posts) 2:a – emo, 91 posts. (emo gör detsamma, men med 91 posts) 3:a – Radiuz, 78 posts (Radiuz halkar från förstaplatsen) [+/- 0] Att jag skulle komma etta på PS3-tråden var vääääääldigt väntat. Faktiskt den enda tråden (+PSP) som jag är nyfiken på när jag kollar in i spelforumet. Faktiskt intressant statistik! Nästa IPB får gärna ha nån form av sån här statistik, förr fanns "flest poster i [FORUM]" för varje användare, men det drog för mycket på databasen så det slopades Btw, ingen rekordlista för störst föränding? Jag skulle komma trea (tror jag) efter Kebab och Tweak. De hade 500-något och 400-något, respektive. Kudos Kicken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Intressant kuriosa. Och bra jobbat kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Statistik für alles! Det här måste, som tidigare nämnt, ha varit ett hästjobb utan dess like. Bra jobbat! Precis som förra året så toppar jag en massa listor, och jag vet fortfarande inte om jag ska vara stolt eller inte. Faktiskt intressant statistik! Nästa IPB får gärna ha nån form av sån här statistik, förr fanns "flest poster i [FORUM]" för varje användare, men det drog för mycket på databasen så det slopades Saknar också det. Antar att Hultenius sitter på en massa smaskig statistik dock, önskar han kunde dela med sig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 (redigerad) Yey, etta i en tråd och 2a i en jag som bara varit här några månader @Kicken: Du är ju fan skön aså Men bra jobbat Redigerad 30 oktober, 2008 av Myrcht Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Kicken har inget liv. Det är säkert, han sa det på venten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Kicken har inget liv. Det är säkert, han sa det på venten. Hahahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Saknar också det. Antar att Hultenius sitter på en massa smaskig statistik dock, önskar han kunde dela med sig lite. Det gör han lite då och då också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 (redigerad) Du har tydligen missat hur man gör I Tikkis försvar hittade jag knappen någon dag innan den här tråden startade, och blev alldeles "Oooh!", och insåg att jag klickar på alldeles för lite knappar på det här forumet. Om jag vill svara på någons inlägg (t ex ditt, alldeles nyss), klickar jag aldrig på "reply", utan på "quote", scrollar ner till sidan, och trycker på "new post" "add reply". edit: "Add reply" hette den visst Redigerad 31 oktober, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 I Tikkis försvar hittade jag knappen någon dag innan den här tråden startade, och blev alldeles "Oooh!", och insåg att jag klickar på alldeles för lite knappar på det här forumet. Om jag vill svara på någons inlägg (t ex ditt, alldeles nyss), klickar jag aldrig på "reply", utan på "quote", scrollar ner till sidan, och trycker på "new post" "add reply". edit: "Add reply" hette den visst Själv har jag fortfarande ingen aning. Ingenting jag bryr mig om men om någon har lust att stilla min nyfikenhet.. Go ahead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Själv har jag fortfarande ingen aning. Ingenting jag bryr mig om men om någon har lust att stilla min nyfikenhet.. Go ahead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Tack så mycket snälla Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts