emo Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Jodå. Varför ljuger du för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Varför ljuger du för? Varför ljuger DU?! Du vet vad vi pratade om på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Varför ljuger DU?! Du vet vad vi pratade om på msn. Wooooooow, pump your breakes. Tycker att du ska sluta upp med det där, om du minns vårt samtal så vet du också att vad du gjorde är totalt oacceptabelt och att jag är djupt sårad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Wooooooow, pump your breakes. Tycker att du ska sluta upp med det där, om du minns vårt samtal så vet du också att vad du gjorde är totalt oacceptabelt och att jag är djupt sårad. Jag ber om ursäkt. Allt väl, vännen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Jag ber om ursäkt. Allt väl, vännen? Allt är som det ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts