saft_bullar Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 (redigerad) jag är absolut såld på stealth-spel som:splinter cell och mgs serien,det är de enda spelen som jag spelar,nån som vet om det kommer att komma nått nytt stealth spel?,förutom mgs4,splinter cell conviction... Redigerad 26 oktober, 2008 av saft_bullar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Har du spelat Hitman-spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Jag gillar också stealthspel och jag blev minst sagt lite besviken när jag läste att det nya Splinter Cell kommer att vara ganska actionbetonat. Trenden verkar gå åt det hållet. Usch. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saft_bullar Skrivet 26 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 (redigerad) aa tycker inte om dem dock:P men finns det inga nya eller några som kommer komma ut? håller med dig umberto,gillade chaos teory riktigt mkt conviction verkar bli mer pang,pang tvr:( Redigerad 26 oktober, 2008 av saft_bullar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Assassins creed är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saft_bullar Skrivet 26 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 det är helt okej,men uppdragen på dt var så jävl# enformiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 IGI 2: Covert Strike var riktigt bra och är ju fortfarande bra stealth-spel. Från 02-03. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 IGI 2: Covert Strike var riktigt bra och är ju fortfarande bra stealth-spel. Från 02-03. Tyckte att andra banan var lik den andra osv. Började prinicp på samma ställe. Annars finns IGI 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Tyckte att andra banan var lik den andra osv. Började prinicp på samma ställe. Annars finns IGI 1 Låter inte så konstigt. OnT: Thief-spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Hitman: Codename 47 Hitman: 2 Hitman: Contracts Hitman: Bloodmoney Thief: 1 Thief: 2 Thief: 3 Splintercell-serien (har bara spelat Chaos theory) Oblivion - Assassins guild, Thieves guild Teamworkpoliceactionstealth S.W.A.T.: 1 S.W.A.T.: 2 S.W.A.T.: 3 S.W.A.T.: 4 Rainbowsix-Serien (har bara spelat Vegas och orginalet på N64 ^^ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) http://en.wikipedia.org/wiki/Stealth_game#Major_Series Redigerad 27 oktober, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Deus Ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Prisoner of War Lätt det bästa stealthspelet to date. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Stealth_game#Major_Series Det där var inge bra Team Fortress 2 tycker inte jag är stealth och inte dessa heller Call of Duty 4, Crysis, Zelda ocarina of time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Det där var inge bra Team Fortress 2 tycker inte jag är stealth och inte dessa heller Call of Duty 4, Crysis, Zelda ocarina of time Other stealth-based games, or games featuring stealth elements Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Dom har knappast varit kräsna när dom valt spel till den där listan, that's for sure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Googlade "stealth games" och fick fram det där, i'm just the supplyer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Googlade "stealth games" och fick fram det där, i'm just the supplyer. No hard feelings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 No hard feelings. Var inte feelings inblandade från första början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Var inte feelings inblandade från första början Jodå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts