RavenE Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Det ligger snö på marken här Ja, fy fan. Oh, vilken bra "ny-sida-post" det blev. Redigerad 1 november, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Jag är osäker om skinnet finns till IPB 2.3. Sedan måste det börja snöa med. Ingen snö - inget vinterskin Vi har ju frost på marken i alla fall, så det ser ut som det ligger ett tunt lager snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Jag är osäker om skinnet finns till IPB 2.3. Sedan måste det börja snöa med. Ingen snö - inget vinterskin Det snöade ju här under hela fredagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Det snöade ju här under hela fredagen? Här på Holmenkollen i Oslo snöar det atm. Ligger väl 5 cm på marken nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Här är det snart sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Här är det snart sommar Du skall veta hut! Här snöar det på för fullt, även om det inte är mycket men nog är det då kallare än -10c! Vill föresten ha temat 1:a advent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Här är det snart sommar Vart är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Här är det snart sommar Sant, det är ju för fan plusgrader mitt i natten, förra veckan var det åtminstone så man fick skrapa rutorna mitt i natten. Vart är du? Linköping sitter han och gömmer sig i om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Linköping sitter han och gömmer sig i om jag minns rätt. Vet att han bor där, tyckte bara att det lät som att han ville mena att han var på resande fot. Och det är ju knappast så att sommaren är på gång i Lkpg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Vet att han bor där, tyckte bara att det lät som att han ville mena att han var på resande fot. Och det är ju knappast så att sommaren är på gång i Lkpg? Åh, då förstår jag vad du menar. Jag trodde bara att han ville skämta till att det blivit varmare här nu, det var riktigt svinkallt förra veckan men har blivit några grader varmare nu så vi ligger på plus-sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Här är det snart sommar Jag kan allt se framför mig hur du sitter serverrumsvärmen och myser. Åh, då förstår jag vad du menar. Jag trodde bara att han ville skämta till att det blivit varmare här nu, det var riktigt svinkallt förra veckan men har blivit några grader varmare nu så vi ligger på plus-sidan. Du vet, uttrycket "It's always sunny in Linköping" existerar av en anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Jag syftade på att det var 9-10 grader varmt jämfört med minusgrader för några dagar sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts