DizzY Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 ja, såhär e de. jag har haft styles XP på min dator senaste.. iaf 6månaderna! de har funkat felfritt. men sen i förrigår så startar ja datorn och ja hade de gamla orginal temat, de riktigt gamla så gick ja in, och alla mina teman va borta, kort därefter så såg ja att den installerade StylesXP va borta så jag skulle installera de igen men då kommer ett felmedd jag inte förstår alls?! någon som kan hjälpa miig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 En uppdatering från Microsoft kan ha gjort att "versionen" har ändrats, har du gjort någon större systemändring på senaste tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 26 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 En uppdatering från Microsoft kan ha gjort att "versionen" har ändrats, har du gjort någon större systemändring på senaste tiden? men ! så kan dom väl inte göra? Om de nu är de med att dom uppdaterat så de inte funkar, går de inte att åtgärda på ngt vis? och jag är ingen expert på dehär med datorer så jag lämnar iaf systemändringar orörda, så de har ja inte gjort jag har prövat trycka de update man kan trycka på, men då står de att ja har senaste versionen I don't get this... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 (redigerad) Dom kanske inte har hunnit att få ut en update än, försök senare Redigerad 26 oktober, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts