Jump to content

plötsligt Problem me Styles XP 3.19?!

DizzY
 Share

Recommended Posts

ja, såhär e de. jag har haft styles XP på min dator senaste.. iaf 6månaderna! de har funkat felfritt. men sen i förrigår så startar ja datorn och ja hade de gamla orginal temat, de riktigt gamla :wub:

så gick ja in, och alla mina teman va borta, kort därefter så såg ja att den installerade StylesXP va borta ^_^

så jag skulle installera de igen men då kommer ett felmedd jag inte förstår alls?! någon som kan hjälpa miig? :doh:

post-13675-1224969738_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En uppdatering från Microsoft kan ha gjort att "versionen" har ändrats, har du gjort någon större systemändring på senaste tiden?

men ! så kan dom väl inte göra? Om de nu är de med att dom uppdaterat så de inte funkar, går de inte att åtgärda på ngt vis? ^_^

och jag är ingen expert på dehär med datorer så jag lämnar iaf systemändringar orörda, så de har ja inte gjort :doh:

jag har prövat trycka de update man kan trycka på, men då står de att ja har senaste versionen :huh: I don't get this... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor