Nik. Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Jag har börjat prata allt mer i telefon med en person, vi har dock ett problem. vi vet inte vad vi ska prata om! finns det nått man kan prata om? Ge förslag!!' Edit: glömde bort mig lite, kanske passar bättre i lounge? Redigerad 25 oktober, 2008 av Nik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Jag har börjat prata allt mer i telefon med en person, vi har dock ett problem. vi vet inte vad vi ska prata om! finns det nått man kan prata om? Ge förslag!! Herregud. Redigerad 25 oktober, 2008 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Neheppppppppp Redigerad 25 oktober, 2008 av Nik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Du kan väl inte mena att du är seriös med den här tråden? Redigerad 25 oktober, 2008 av antepanteboy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Med tanke på din uppenbara nivå så kan ni ju prata om bajs. Eller säga snopp och sedan fnissa bort minuterna istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Jag har börjat prata allt mer i telefon med en person, vi har dock ett problem. vi vet inte vad vi ska prata om! finns det nått man kan prata om? Ge förslag!!' Edit: glömde bort mig lite, kanske passar bättre i lounge? Är du seriös? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Epic thread. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Epic thread. Epic post in epic thread! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Epic post in epic thread! Epic quote of epic post in epic thread! Redigerad 25 oktober, 2008 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) . Redigerad 25 oktober, 2008 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Varför pratar man med någon om man inte har någonting att säga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Varför pratar man med någon om man inte har någonting att säga? OKEJ OKEJ JAG HÅLLER MED epic fail. Men alltså vi har redan pratat om allt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 OKEJ OKEJ JAG HÅLLER MED epic fail. Men alltså vi har redan pratat om allt. Då finns det helt enkelt ingenting kvar att prata om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Varför frågar du oss om ni har pratat om allting? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Epic quote of epic post in epic thread!Epic humour from epic quote of epic post in epic thread! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts