Maimstream Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Hej! I en fritidssysselsättning som jag möjligtvis kommer lämna in som skolarbete så hade jag tänkt skriva tio olika minirecensioner på olika musikalbum som blev släppta ut på marknaden 2005. Nu har jag bara tre stycken album som jag kan skriva om, då dessa är de få album släppta 2005 och som skiljer sig någorlunda ifrån varandra. Så jag skulle vilja ha lite mer tips så att jag får lite olika genrer att skriva om. Dessa är mina valda: WHY? - Elephant Eyelash MODESELEKTOR - Hello Mom! Stacs of Stamina - Tivoli Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Två på rak arm Bloc Party - Silent Alarm Death Cab for Cutie - Plans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Architecture in Helsinki - In Case We Die Billie The Vision & The Dancers - The World According to Pablo The Flashbulb - Kirlian Selections Håkan Hellström - Ett Kolikbarns Bekännelser José Gonzales - Veener Patrick Wolf - Wind in the Wires Underbara skivor hela bunten. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Går igenom min playlist och letar upp favoriter, utesluter redan postade: Art Brut - Bang Bang Rock & Roll Babyshambles - Down in Albion Daft Punk - Human After All Editors - The Back Room Foo Fighters - In Your Honor Hard-Fi - Stars of CCTV Hot Hot Heat - Elevator Kaiser Cheifs - Employment Maxïmo Park - A Certain Trigger Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea OK GO - Oh No Queens Of The Stone Age - Lullabies To Paralyze The Bravery - The Bravery The Cribs - The New Fellas The Decemberists - Picaresque The Paddingtons - First Come First The Rakes - Capture/Release The White Stripes - Get Behind Me Satan We Are Scientists - With Love And Squalor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Daft Punk - Human After All Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea OK GO - Oh No Hur kunde jag glömma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Clap Your Hands Say Yeah! - Clap Your Hands Say Yeah!. http://hanon.lomo.jp/blog/plus/archives/img/clap-your-hands-say-yeah.jpg Det är en bra skiva. En jättemysig skiva från samma år är The Boy Least Likely To - The Best Party Ever. Redigerad 25 oktober, 2008 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Black Label Society - Mafia Bullet for My Valentine - The Poison Crashdïet - Rest in Sleaze DevilDriver - The Fury of Our Maker's Hand Dream Theater - Octavarium Hardcore Superstar - Hardcore Superstar Judas Priest - Angel of Retribution Kreator - Enemy of God Nevermore - This Godless Endeavor Trivium - Ascendancy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 The Killers - Hot Fuss (Limited Editon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Volbeat - The Strength The Sound The Songs Väldigt bra danskt band, härligt metal-sound och bra sångare! [youtube-old]nBrYRBLowxo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 The Killers - Hot Fuss (Limited Editon) Fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts