Siana Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Skulle jag be dig sitta vid min skärm och påpeka att det var en DVI, skulle du då märka någon skillnad? Skulle inte tro så.. Bild och ljud är går inte riktigt att jämföra med bara en separat enhet, det är först när man sätter dem brevid varandra som man märker en skillnad. Därmed är säkert din skärm fullgod, men man FÅR bättre bild med DVI. Sedan är det förstås upp till var person hur mycket pengar man vill lägga på att få en skillnad man endast ser vid jämförelse, jag motiverar bara VaXXoRs köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 , finns det folk som vill ha ljud i skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Dåligt formulerat av mig. Jag menar... "bild kan, liksom ljud, inte att jämföras med bara en enhet". Jag drog en parallell med ljud, men skärmen har inget med det att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts