Vice. Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 Har skaffat mig linan 100/100 Och jag upplever att datorn har blivit slöare. Tar lång tid från att jag startar Firefox till att själva internet rutan kommer upp. Samma när jag startar msn. Klickar jag på msn-rutan som lägger sig nere till höger tar det en evighet att få upp rutan. Eller när jag helt enkelt startar ett program tex Paint. Min teori är att utorrent som är igång, nu mera skickar upp så jäkla snabbt (ca 6-8Mbit/sek, 10 filmer) att datorn blir seg. Vad kan man göra åt detta? Större hårdisk? Tips någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Har du provat att stänga av µTorrent och kollat om det går snabbare? Redigerad 25 oktober, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Ja, datorn kan bli seg om du laddar upp så pass snabbt, ligger filmerna på din C: disk? Om du har en annan hårddisk i datorn lägg filmerna på den och testa att ladda upp då.. Annars kan du ju köpa en jävligt snabb hårddisk för att slippa de problemet, typ en Raptor disk. Fast de kostar.. edit: eller gör som mr tobbe sa under mig Redigerad 25 oktober, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Begränsa uploaden i utorrent bara. edit. Och eftersom att du kommer att fråga "hur?" utan att lägga 2 sekunder på att hitta det själv så kan jag hinta om Ctrl+P. Redigerad 25 oktober, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts