Maimstream Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 Hej. Jag vill kunna få igång uxtheme.dll-patchen men det går inte. Jag har testat med den ifrån den här sidan men det fungerar inte. Vad jag har gjort är att jag har kört den installationen och sedan lagt tema-mapparna i C:\Windows\Resources\Themes så som man ska göra, men ändå går det inte. Finns det något jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Hej. Jag vill kunna få igång uxtheme.dll-patchen men det går inte. Jag har testat med den ifrån den här sidan men det fungerar inte. Vad jag har gjort är att jag har kört den installationen och sedan lagt tema-mapparna i C:\Windows\Resources\Themes så som man ska göra, men ändå går det inte. Finns det något jag kan göra? Du ska inte behöva lägga filen i temamappen väl? Jag dubbelklickar bara på filen och sedan väljer eventuella färger innan jag klickar på verkställ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Du ska inte behöva lägga filen i temamappen väl? Jag dubbelklickar bara på filen och sedan väljer eventuella färger innan jag klickar på verkställ.Jag har även försökt med det, och det fungerar icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Är det möjligtvis så att du har servicepack 3? Om så är fallet är det denna du ska ha istället: http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enh...e-Patcher.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Är det möjligtvis så att du har servicepack 3? Om så är fallet är det denna du ska ha istället: http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enh...e-Patcher.shtmlNix. Jag har Windows XP Home Edition 2002 Service Pack 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts