Tux Skrivet 26 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Hmm okej ska försöka fixa kläderna till jokrtn. Någon som vet vad för smink jag måste köpa in? Läppstift, ögonskugga och de där vita? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 DU KAN VARA NAKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 DU KAN VARA NAKEN Du tror säkerligen att du var påhittig nu, men det finns en anledning varför ingen har sagt det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Fan, kollade i några secondhand-affärer efter en grön väst, hittade ingen. Vet inte riktigt vad jag ska vara nu, ska jag fortfarande vara jokern fast med andra kläder? eller något annat?. Behöver verkligen massor av tips på vad jag kan vara, festen är på torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Fan, kollade i några secondhand-affärer efter en grön väst, hittade ingen. Vet inte riktigt vad jag ska vara nu, ska jag fortfarande vara jokern fast med andra kläder? eller något annat?. Behöver verkligen massor av tips på vad jag kan vara, festen är på torsdag. Som sagt, ta på dig nån random kostym och sminka dig som jokern! Detaljer...pff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Du kan vara "the pizza guy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 (redigerad) Som sagt, ta på dig nån random kostym och sminka dig som jokern! Detaljer...pff! Mjo du har rätt, detaljerna är inte så viktiga. Just "lila" är ju väldigt jokern så, tror du en svart väst + lila skjorta kan funka? (och kanske en wierd blå slips?) (långarmad) Redigerad 28 oktober, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Ser ju skitbra ut Tux! Huvud-ingrediensen i Jokern är ju faktiskt hans ansikte. Får du till det bra så blir det skitbra. Och det är ju jävligt bra ut annars. Go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Savi Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Pågår det någon slags global Jokern-look-a-like-tävling? Alla ska ju klä sig som honom nu... Ska bli fladdermus: improviserade vingar av en slöja från barnens hus; vitt puder, svart läppstift, lila ögonskugga med svarta inslag; eventuellt Ray-Ban Wayfarers men troligen inte. Någon annan som inte ska vara Jokern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 För er som undrar hur det blev så blev det så här; http://pici.se/pictures/nuHhgxqYA.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 För er som undrar hur det blev så blev det så här; http://pici.se/pictures/nuHhgxqYA.jpg Ser bra ut! Gult hår och grön väst så hade du verkligen varit en ung Joker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 För er som undrar hur det blev så blev det så här; Grym sminkning! Gjorde du den själv eller fick du hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Grym sminkning! Gjorde du den själv eller fick du hjälp? Själv. Inte speciellt svårt att göra, man måste bara tänka slarvigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Najs som fan! Hade gärna sett en annan bild där man ser dig klart och tydligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 För er som undrar hur det blev så blev det så här; http://pici.se/pictures/nuHhgxqYA.jpg Holy! Fem tummar upp åt sminket, verkligen också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts