Jump to content

Vad ska jag ha på mig på Halloween?

Tux
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan, kollade i några secondhand-affärer efter en grön väst, hittade ingen. Vet inte riktigt vad jag ska vara nu, ska jag fortfarande vara jokern fast med andra kläder? eller något annat?. Behöver verkligen massor av tips på vad jag kan vara, festen är på torsdag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, kollade i några secondhand-affärer efter en grön väst, hittade ingen. Vet inte riktigt vad jag ska vara nu, ska jag fortfarande vara jokern fast med andra kläder? eller något annat?. Behöver verkligen massor av tips på vad jag kan vara, festen är på torsdag.

Som sagt, ta på dig nån random kostym och sminka dig som jokern! :naughty:

Detaljer...pff! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt, ta på dig nån random kostym och sminka dig som jokern! :naughty:

Detaljer...pff! ^_^

Mjo du har rätt, detaljerna är inte så viktiga. Just "lila" är ju väldigt jokern så, tror du en svart väst + lila skjorta kan funka? (och kanske en wierd blå slips?)

svart_vast1_1056926_0.jpg

(långarmad)

sg101664_14095133_1056926_1.jpg

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pågår det någon slags global Jokern-look-a-like-tävling? Alla ska ju klä sig som honom nu...

Ska bli fladdermus: improviserade vingar av en slöja från barnens hus; vitt puder, svart läppstift, lila ögonskugga med svarta inslag; eventuellt Ray-Ban Wayfarers men troligen inte. Någon annan som inte ska vara Jokern?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor