Sindacco Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Halloweenfest snart, vad ska jag ha på mig? "OMG ÄR DU 14 ÅR ELLER?" - Nej, bara en Halloweenfest. "DU KAN VARA EN VAMPYR HAHAH" - Nej tack. Kom med bra förslag. Gärna något simpelt och snyggt. Vill inte gå runt som Darth Vader eller som nåt annat skit från Toys R Us. http://www.moviestore.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Har också en stor halloweenfest comin' up och vet verkligen inte vad jag köra som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Jokern är bästa alternativet hittills! Problemet är var jag ska hitta allt han har på sig? Skjortan, västen, slipsen och byxorna är svårast. http://se.youtube.com/watch?v=pa0SvGqUHF4 Finns Joker-kostym här men den är slut för tillfälligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 (redigerad) Finns Joker-kostym här men den är slut för tillfälligt. Tack för tipset men dräkten ser rätt kass ut. Blir nog bättre och billigare om jag fixar kläderna själv. Byxorna, slipsen och skjortan är lätt att fixa men jackan och västen? hmm, kan bli svårt att hitta dem i andrahands-affärer. Har jag tur så hittar jag västen men jackan är ju omöjlig. Redigerad 23 oktober, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Tack för tipset men dräkten ser rätt kass ut. Blir nog bättre och billigare om jag fixar kläderna själv. Byxorna, slipsen och skjortan är lätt att fixa men jackan och västen? hmm, kan bli svårt att hitta dem i andrahands-affärer. Har jag tur så hittar jag västen men jackan är ju omöjlig. Du kan försöka hitta en sjukhusrock annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Du måste ju inte ha identiska kläder. Så länge du håller det grön-lila färgtemat och sminkar dig ordentligt (finns en bra guide på YouTube, beroende på hur seriös (pun!) du är) så fungerar det ändå. Bäst utklädsel är enligt mig saker som inte kräver helkroppsdräkt och/eller mask. Någorlunda normala kläder och smink är finfint, så Jokern blir najs. Two-face är nästan ännu coolare, men alla är ju joker-fans efter TDK.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 Vad kul när man har sminkat sig i tre timmar och kommer till festen och upptäcker att alla andra också har klätt ut sig Jokern. Kan iafl tänka mig att det är ett ganska hett tema i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 Kör på Jokern! Enligt mig spelar det ingen jättestor roll om du inte hittar dom rätta kläderna, bara ansiktet blir bra! Då kan du ha random kostym/skjorta med slips liksom. Bara det ser prydligt, men samtidigt schletet ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 (redigerad) Najs bajs Redigerad 24 oktober, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Jag ska vara utklädd till Afro-Hitler i kväll. Blir säkert en hitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Jag ska vara utklädd till Afro-Hitler i kväll. Blir säkert en hitt. Haha. Du får posta en bild sen . Redigerad 25 oktober, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Jokern är bästa alternativet hittills! Problemet är var jag ska hitta allt han har på sig? Skjortan, västen, slipsen, jackan och byxorna är svårast. http://se.youtube.com/watch?v=pa0SvGqUHF4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Jo jag vet men jag gillar den andra outfiten bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 (redigerad) Hmm, om man har kort mörkthår, kan det endå passa att vara jokern? känns lite långsökt. Vet inte om resultatet kan bli bra. Det är därför jag fortfarande är mottaglig för andra förslag, kan vara vad som helst! bara jag klär ut mig till något. Vad sägs om Tyler Durden från Fight Club? Redigerad 26 oktober, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Hmm, om man har kort mörkthår, kan det endå passa att vara jokern? känns lite långsökt. Vet inte om resultatet kan bli bra. Det är därför jag fortfarande är mottaglig för andra förslag, kan vara vad som helst! bara jag klär ut mig till något. Vad sägs om Tyler Durden från Fight Club? Det är Halloween, inte maskerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Det är Halloween, inte maskerad. Meh, festen jag ska till kräver inte Halloween-tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Vad sägs om Tyler Durden från Fight Club? Bara om du går topless och har cuts n bruises lite här och var (riktiga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Hmm, om man har kort mörkthår, kan det endå passa att vara jokern? känns lite långsökt. Vet inte om resultatet kan bli bra. Det är därför jag fortfarande är mottaglig för andra förslag, kan vara vad som helst! bara jag klär ut mig till något. Vad sägs om Tyler Durden från Fight Club? Nej..nej..nej. Kör med Freddy Krueger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Kör two-face då? Sminka halva ansiktet med läskiga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Om du har toalettpapper i huset så är valet självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts