Tux Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Halloweenfest snart, vad ska jag ha på mig? "OMG ÄR DU 14 ÅR ELLER?" - Nej, bara en Halloweenfest. "DU KAN VARA EN VAMPYR HAHAH" - Nej tack. Kom med bra förslag. Gärna något simpelt och snyggt. Vill inte gå runt som Darth Vader eller som nåt annat skit från Toys R Us. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 DU KAN VARA EN DARTH VADER HAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Hahaha, under tiden jag väntade på att komma in i tråden så tänkte jag "åh, lite fränt att vara Darth Vader!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 DU KAN VARA EN DARTH VADER HAHAH! , varför tänkte jag inte på det? Mod kan stänga tråden nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 du kan vara en luke skyWALKER!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Pocahontas!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Klä ut dig till Oskar Linnros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Du kan ju alltid ta ett lakan och... Men srsly... Darth Vader låter som en bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 http://upl.gizgiz.nu/files/P9040043.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Klä ut dig till rebarmannen @ bilddagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Jag har funderat på Darth Vader faktiskt. Blir billigt. Vill hells ha en Guy Fawkes-mask, men lite sent att beställa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 http://upl.gizgiz.nu/files/P9040043.jpg Haha har alltid velat ha en sån dräkt, vart kan man köpa sånna och vad kostar dem ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Haha har alltid velat ha en sån dräkt, vart kan man köpa sånna och vad kostar dem ungefär? Ooo, ser jag någon komma ut ur .. eh .. hundkojan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Halloweenfest snart, vad ska jag ha på mig? "OMG ÄR DU 14 ÅR ELLER?" - Nej, bara en Halloweenfest. "DU KAN VARA EN VAMPYR HAHAH" - Nej tack. Kom med bra förslag. Gärna något simpelt och snyggt. Vill inte gå runt som Darth Vader eller som nåt annat skit från Toys R Us. Du kan ju alltid kolla på Toys R Us. Bra affär för utklädningskläder! Skämt åtsido. Jag skulle klä ut mig till något jävligt spektakulärt, typ...jokern? Why So Serious? Inte svårt alls, och förbannat coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 omg är ni fjorton år eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 du kan vara en vampyr hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Jag röstar på the Joker. ..Alternativt Two-Face. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 (redigerad) Jokern är bästa alternativet hittills! Problemet är var jag ska hitta allt han har på sig? Skjortan, västen, slipsen, jackan och byxorna är svårast. http://se.youtube.com/watch?v=pa0SvGqUHF4 Redigerad 23 oktober, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Själv tar jag nog ur min jedi-dräkt ut garderoben. *Bsschheooww* Aww yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 (redigerad) Haha har alltid velat ha en sån dräkt, vart kan man köpa sånna och vad kostar dem ungefär? 5000-20000 Runt 10k för en bra dräkt, har för mig att den på bilden kostar så mycket cheap stuff, lol edit: sen finns det väll budget material som kan dra ner priserna en del Redigerad 23 oktober, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts