Boomer Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Va? Man kan väl ha hur många konton som helst? Vajjs förstod inte att .se och .com var samma hemsida i grund och botten. Men jo, visst kan man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smiledude Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Jag har hellre engelska versionen än svenska samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Det tog lång tid innan det kom tycker jag! Måste fråga, får ni också "This movie is not available in your country" JÄTTEofta nu för tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Det tog lång tid innan det kom tycker jag! Måste fråga, får ni också "This movie is not available in your country" JÄTTEofta nu för tiden? INte jätteofta men det har hänt ett antal gånger. Oftast är det gärna när man vill titta på videos med samma innehåll men uppladdad ifrån flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts