Jacker Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Japp, ni läste rätt! Den svenska versionen av YouTube är nu lanserad. http://se.youtube.com/ [youtube-old]vpJ-NHB1hQM[/youtube-old] Ska bli intressant att följa utvecklingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Yes! Nu kan vi äntligen sätta dit varenda jävel som lägger upp olagligt material! Anonymitet, be gone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Yes! Nu kan vi äntligen sätta dit varenda jävel som lägger upp olagligt material! Anonymitet, be gone! lolwut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 (redigerad) Ingen skillnad? Redigerad 23 oktober, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Här fanns det massor av diskussionsmaterial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 http://se.youtube.com/ Kul med Youtube på svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 (redigerad) Why doesn't the high quality-button work when I'm on Swedish YouTube. Normal quality makes me sad. Videon i första inlägget: Usch på Mona Sahlin. Usch på kameramannen. Usch på ljudet. Redigerad 23 oktober, 2008 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Why doesn't the high quality-button work when I'm on Swedish YouTube. Normal quality makes me sad. Videon i första inlägget: Usch på Mona Sahlin. Usch på kameramannen. Usch på ljudet. Går att ställa in så att filmer spelas i HQ som standard i ens inställningar. W0rd på det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Går att ställa in så att filmer spelas i HQ som standard i ens inställningar. Slippa trycka på knappen!!! Jag är evigt tacksam, gragh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Gah.. Vilken extremt pinsam video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Är den svenska bättre än den internationella? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Jag har hellre engelska versionen än svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Super bra! Skall regag mig direkt! Kan inte regga sig om man är reggad på .com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Super bra! Skall regag mig direkt! Kan inte regga sig om man är reggad på .com. .com och .se är samma sak, du loggar in med ditt vanliga konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Super bra! Skall regag mig direkt! Kan inte regga sig om man är reggad på .com. Haha Nä men det är bara texter som blir på svenska, typ Mitt konto ist för My account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Haha Nä men det är bara texter som blir på svenska, typ Mitt konto ist för My account. Jaha, trodde det typ var helt nytt så man kunde regga sig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 lolwut? Som jag förstog det så har de Guugle etablerat en Youtube-server i Sverige vilket innebär att lagens långa arm kan plocka IP-adresser och användaruppgifter allt efter svensk lagstiftning och inte amerikansk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 (redigerad) Super bra! Skall regag mig direkt! Kan inte regga sig om man är reggad på .com. Va? Man kan väl ha hur många konton som helst? Redigerad 26 oktober, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ericko_gta Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Mona salin fitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Mona salin fitta Din mamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts