JSHC Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 (redigerad) Har ingen koll på det här spelet alls. Är det ute än, eller? Släpptes den 20:e. Also, 'sup from Hoth: Redigerad 27 december, 2011 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Har ingen koll på det här spelet alls. Är det ute än, eller? http://www.torhead.com/guides/swtor-for-the-wow-player Välkommen in i värmen! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 http://www.torhead.c...-the-wow-player Välkommen in i värmen! Det verkar rätt schysst faktiskt. Hade nog velat ge det en chans men det känns som att jag kommer att slukas in i Diablo 3 ganska snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Har ingen koll på det här spelet alls. Är det ute än, eller? http://lmgtfy.com/?q=the+old+republic+release+date 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 ALL DEM QUEUES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 http://lmgtfy.com/?q...ic+release+date MEN JAG VILL HA ETT PERSONLIGT SVAR FÖR ALLT HANDLAR OM MIG 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Hört att censor boten i spelet är skitbra! http://www.freeimagehosting.net/newuploads/ef281.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Hört att censor boten i spelet är skitbra! Vem fasen kör med filtret på? Dingade 50 igår, 4 dagar 22h playtime, also, min companion är en fakking cowboy: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Hur är endgame i SWTOR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 Vad jävla glad man blir när man väntat på ballongen på Tatooine i en evighet och sen färdats på den i en halvtimme för att komma åt Datacronet, bara för att få världens laggattack precis när jag hoppar ur ballongen... Missade den med vad, fem jävla meter!? LESS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 (redigerad) Hur är endgame i SWTOR? Själva innehållet i PvE är bra, det är lite buggar som fortfarande behöver fixas dock. PvP är just nu antingen att köra premades i warzones (Om man nu vill vara seriös med PvP, annars är det många som kör solo queue också) eller grinda Ilum. (World-pvp) Rated warzones kommer dock i mars-patchen. (Tillsammans med en ny warzone osv.) Redigerad 28 januari, 2012 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 Själva innehållet i PvE är bra, det är lite buggar som fortfarande behöver fixas dock. PvP är just nu antingen att köra premades i warzones eller grinda Ilum. (World-pvp) Rated warzones kommer dock i mars-patchen. (Tillsammans med en ny warzone osv.) Härligt. Kollat på en del raidvideos, och bosstaktikerna verkar ju inte vara så hjärndöda som jag trodde. Har för övrigt börjat spela det här nu, verkligen på tiden. Började spela i måndags, levlar en Jedi Guardian på servern Kai-Kan. Är level 27 nu. Faktiskt riktigt imponerad av SWTOR, det bästa MMORPG:et jag spelat som utklassar de andra s.k "WoW-killers". 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 8 TIMMAR MAINTENANCE?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 8 TIMMAR MAINTENANCE?! Bara att vänja sig vid det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 8 TIMMAR MAINTENANCE?! Hur går det med lirandet då? 50 än? Jä-hävlar vad roligt det är att lira sentinel förresten! Watchman gör riktigt ont när man fått fram en bra rotation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 (redigerad) Hur går det med lirandet då? 50 än? Jä-hävlar vad roligt det är att lira sentinel förresten! Watchman gör riktigt ont när man fått fram en bra rotation. Det går framåt i alla fall, så sjukt segt att levla nu. Är 35, ska spela ihärdigt hela veckan i hopp om att ta 50 i helgen. Har precis fått Doc, grymt lätt att ta ner Elites nu. Hade lite problem förut, trots att jag poppade alla mina survival cooldowns så var det på håret att jag skulle dö mot Elites. Skönt med en healer companion nu! Redigerad 31 januari, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 (redigerad) Det går framåt i alla fall, så sjukt segt att levla nu. Är 35, ska spela ihärdigt hela veckan i hopp om att ta 50 i helgen. Har precis fått Doc, grymt lätt att ta ner Elites nu. Hade lite problem förut, trots att jag poppade alla mina survival cooldowns så var det på håret att jag skulle dö mot Elites. Skönt med en healer companion nu! Fan vad jag måste ha slackat då om du har gått om mig Redigerad 1 februari, 2012 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 Fan vad jag måste ha slackat då om du har gått om mig Haha, jag som tycker att jag slackar! Tar i snitt 2 levlar om dagen, och då spelar jag i princip hela tiden. Att ta level 50 i helgen känns lite som ett dött lopp just nu. Har en polare som är level 46 nu och han klagar som själva fan över hur segt det går. Men men, ska göra mitt bästa i alla fall! Ska ta 40 ikväll, kanske högre beroende på hur trött jag blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2012 "Gav upp" på min Guardian, testar köra Sniper nu istället. 25 nu, och satan vad skada man pumpar ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts