Maimstream Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 (redigerad) Det inofficiella svenska ordet för lukten nu bestämmas. Imorgon klockan 19:00 avslutas röstningen. Jag röstar öppet för: Twang. "Nors luktar twang." SKJUT, KAMRATER! ... öh vart tog pollen vägen? vet att det inte är vår men ändå... Så! SKJUT, KAMRATER! JA! TWANG LEDER! Redigerad 22 oktober, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Nors luktar Brunk! :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Nors luktar nors! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Nej det luktar Snurkos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Vote: Nurk Bara för att det är lätt att rimma med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Vote: Norka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 NUrk givetvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Det luktar Nurk, tycker ni inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Det är ju ganska självklart att det luktar Twang. Det var dock mitt eget förslag, så det skulle kännas smutsigt att rösta på det. Så jag lägger min röst, en sympatiröst, på 'Urk'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Twang är bara märkligt. Och omöjligt att rimma på. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Twang är bara märkligt. Och omöjligt att rimma på. Eller har jag fel? Twang - Bang Vad är det här, bara jag som inte fattar ett skit? Nors? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Twang? Vad fan är det för jävla namn Har inte ett dugg med Nors eller Gurka att göra, det låter bara coolt. Spara det namnet till något coolare än namnet på en doft på en jävla fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Twang - Bang Vad är det här, bara jag som inte fattar ett skit? Nors? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46423 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Snorkus! Helt klart det mest orginella dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 TVÅ ORD? TVÅ ORD! NURK och SNURKOS är de vinnande orden! Det vill säga fick vi inte bara ett ord, utan även en synonym. öh... ja, gör som ni vill vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Twang är bara märkligt. Och omöjligt att rimma på. Eller har jag fel? Twang, bang, pang, klang, anfang, kwang, harang, rang, slang. I rest my case. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 (redigerad) Jag tänker bara på twing-twang när jag säger twang högt för mig själv. Urban Dictionary: TWING-TWANG A term made famous by world-renowned game designer and critic, Benjamin Croshaw. Roughly translated, it refers to a lesbian sex orgy. "We may need you to play twing-twang..." Redigerad 23 oktober, 2008 av Rushifell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Vet inte riktigt vad jag ska säga om den här tråden, men jag röstade i alla fall på Guno... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 Jag tänker bara på twing-twang när jag säger twang högt för mig själv. Urban Dictionary: TWING-TWANG A term made famous by world-renowned game designer and critic, Benjamin Croshaw. Roughly translated, it refers to a lesbian sex orgy. ...och du ser det som något dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts