daekol Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 (redigerad) Tjenare! Det skulle vara kul om någon kunde göra en volvo v70 II polisbil till SA. Någon som vet om det är på gång? Precis som denna: V70 II polis Finns ju redan en v70 av den äldre modellen som polisbil och vanlig bil. Men den är blå-vit och numera är dom ju blå-gul-vita Redigerad 22 oktober, 2008 av daekol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
strittan Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 (redigerad) Vad fan menar du med "II"? Om du menar att det är andra generationens V70 så har du fel, för det råkar va 3:e. Ungar... EDIT: Oj, lite gammal tråd såg jag nu. Varför kom jag tillbaks hit? Tvärdött, haha. Redigerad 2 april, 2009 av strittan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KennethL Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Vad fan menar du med "II"? Om du menar att det är andra generationens V70 så har du fel, för det råkar va 3:e. Ungar... Volvo V70 Volvo V70 I Volvo V70 II Han råkar ha alldeles rätt även om det var längesedan. Gubbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daekol Skrivet 30 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Vad fan menar du med "II"? Om du menar att det är andra generationens V70 så har du fel, för det råkar va 3:e. Ungar... Jo det är den 3:e V70 modellen men den kallas fortfarande för V70 II för att den första heter bara V70 och den andra heter V70N alt. V70 I. Så jag har definitivt inte fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts