Maimstream Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 (redigerad) Hej och välkomna till tävlingen Namnge: NORS/GURK-LUKT!. "Fisken nors luktar gurka." Men om man inte kunde säga "fisken nors luktar gurka"? Vad skulle lukten heta då? Vad heter nors/gurk-lukten? Jag ger er till onsdagen den 22 okt 2008 klockan 18:00 att komma på namn. Sedan startar en omröstning som sker i cirka en liten stund. Haha, aa. Som man säger: skjut, kamrater. Namn. Gurs - Maimstream Nurk - eXotic Urk - Kebab Norka - Weener Brunk - FerkurZ Nogurk - Martin-123 Guno - Fiskaren Twang - AngryAxel Snurkos - Sikorka Redigerad 22 oktober, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Jag nominerar namnet gurs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 (redigerad) Jag fattar inte. Vem är det som skall namnges och vad luktar den namnlösa? Och varför luktar han? Redigerad 21 oktober, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Jag fattar inte. Vem är det som skall namnges och vad luktar den namnlösa? Och varför luktar han? Hej! Det står i trådtiteln att lukten som både gurka och nors har i gemenskap, och utsöndrar, skall namnges. Lite på skoj sådär. Jag hoppas att du förstår lite bättre nu och att du inte har några svårigheter att koppla. (rätt fråga var egentligen "vad är det som skall namnges?") /Maim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Vad sägs om Nork? Eller Nurk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Hej! Det står i trådtiteln att lukten som både gurka och nors har i gemenskap, och utsöndrar, skall namnges. Lite på skoj sådär. Jag hoppas att du förstår lite bättre nu och att du inte har några svårigheter att koppla. (rätt fråga var egentligen "vad är det som skall namnges?") /Maim Jaha, så man skall namnge en gurkas lukt? Heter inte den redan "gurklukt" då? (som en citrons lukt, det är citronlukt O_o) Om den inte heter det så nominerar jag "gurklukt" nu. =) Och vad är Nors? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Jaha, så man skall namnge en gurkas lukt? Heter inte den redan "gurklukt" då? (som en citrons lukt, det är citronlukt O_o) Om den inte heter det så nominerar jag "gurklukt" nu. =) Och vad är Nors? Saken är den att det inte bara är gurkor som utsöndrar den lukten. Alltså tror jag att maimstream vill att lukten ska ha ett annat namn, eftersom den inte bara kommer från gurkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 (redigerad) Jaha, så man skall namnge en gurkas lukt? Heter inte den redan "gurklukt" då? (som en citrons lukt, det är citronlukt O_o) Om den inte heter det så nominerar jag "gurklukt" nu. =) Och vad är Nors? Nej, du får inte nominera det. Varför? För att nors (som är en fisk) och gurka luktar likadant. (du borde verkligen börja lära dig att använda google (var inte det där en fråga till TROMS..?)). @ x_simp_x: Ett namn per medlem så jag tog det senare Redigerad 21 oktober, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 (redigerad) Men okej, det är alltså ett namn för den lukt som kommer från grönsaken gurka och fisken Nors (en fisk som luktar gurka...?) som man nu skall namnge, rätt? Okej, då nominerar jag istället Nurk. Gurkan luktar Nurk Redigerad 21 oktober, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Urk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Norka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 grunk brunk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Nogurk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 (redigerad) Guno Redigerad 21 oktober, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Jag noterar Twang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Det luktar snurkos.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Det luktar snurkos.. Som i snurk-os? Lätt bästa hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Guano! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Päron! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Kan ni inte se lite seriöst på detta? Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts