Skotten_31 Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Är spelet ute? Är spelet ute? Är spelet ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Är spelet ute? Är spelet ute? Ja spelet är ute nu, släpptes i fredags och jag kan säga att det är väääligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Ja spelet är ute nu, släpptes i fredags och jag kan säga att det är väääligt bra. Okej. Ska nog beställa det isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 När släpps PC versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 När släpps PC versionen? Okej, nu vet jag inte om ni pratar om Saints Row 2, men du har själv skapat en topic med svaret http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=45298 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Okej, nu vet jag inte om ni pratar om Saints Row 2, men du har själv skapat en topic med svaret http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=45298 Var på game idag och kollade och dom hade inte Saints Row 2 så då började jag undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Okej. Ska nog beställa det isf Det tycker jag verkligen du ska göra Har du ps3? När släpps PC versionen? Alla släpptes samtidigt vad jag vet. ' Var på game idag och kollade och dom hade inte Saints Row 2 så då började jag undra. Antagligen bara slut eller nått =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Alla släpptes samtidigt vad jag vet. ' Nej. PC släpps 7 november enligt Webhallen och TBA (To Be Announced) enligt Wikipedia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 (redigerad) Det tycker jag verkligen du ska göra Har du ps3? Nä 360 . Ångrar nästan att jag köpte 360:n då alla som har konsoller i min klass har ps3 . O så undrar jag om spelet är bättre än gta iv, är det?? Redigerad 20 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 O så undrar jag om spelet är bättre än gta iv, är det?? På sätt och vis. Realistiskt sätt, så är GTA IV waaay bättre. Dock så har SR2 mer roliga aktiviteter, i mitt tycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Nej. PC släpps 7 november enligt Webhallen och TBA (To Be Announced) enligt Wikipedia. Okej tack ska sitta fint att spela detta efter man har flyttat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Nej. PC släpps 7 november enligt Webhallen och TBA (To Be Announced) enligt Wikipedia. Aha okej, hade verkligen för mig att alla tre släpptes samma dag Nä 360 . Ångrar nästan att jag köpte 360:n då alla som har konsoller i min klass har ps3 . O så undrar jag om spelet är bättre än gta iv, är det?? Enligt mig så tycker jag att SR2 är bättre än IV för det blir liksom roligare Men IV är ju vääldigt bra på sitt sätt. På sätt och vis. Realistiskt sätt, så är GTA IV waaay bättre. Dock så har SR2 mer roliga aktiviteter, i mitt tycke. Agreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Så beställt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts